ik word gek van Ebay

hoihoi, ik wil heel graag iets bestellen op Ebay en ik was bezig met een account aan te maken, ik heb al eens eerder een account aangemaakt maar toen kreeg ik geen bericht van ebay om mijn account te bevestigen.

nu heb ik een nieuw e-mail adres aangemaakt zodat ik een nieuw acount op ebay kan aanmaken, en alweer krijg ik geen bevestigings e-mail… maak niet uit hoe vaak ik klik op; e-mail nog een keer verzenden, hij verstuurd er gewoon geen.

dus toen nog een mail adres aangemaakt, en opnieuw geprobeerd… en alweer niet.

ik heb alles dubbel gechecked en alles goed ingevuld, maar het lukt gewoon niet. Het is dan maar e-bay, maar het is heel erg vervelend dat het niet lukt.
Op de site bij klanten service kan ik ook niks vinden.

Zijn er misschien nog meer mensen die dit hebben gehad? en hoe hebben jullie dit opgelost?

bedankt voor het lezen! liefs,

Ik heb de mail nu gekregen, maar als ik klik op bevestig, dan zegt’ie ‘Er zijn technische problemen opgetreden waardoor we deze procedure nu niet kunnen voltooien.’

ik heb ook de zoekfunctie gebruikt.

Ik heb het niet gehad, maar misschien ken je iemand die een ebay account heeft en zo lief is om iets voor je te bestellen?

Staat dat mailtje niet bij spam? Want soms verdwijnt het daar nog wel eens daar toe.

@maaxiimee ja daar zat ik ook al aan te denken!

@charcoal nope helemaal nergens! ik snap er helemaal niks van.

verder niemand die dit heeft meegemaakt?

hmm ik dacht ook misschien bij je spam, maarja dan weet ik het niet!
succes!

nope en nog steeds niks ontvangen… :S

up