Ik word gek! help me (k*tmannen haha)

Hooiii
ik ben nu 6 weken met een jongen aan het daten en het ging heel goed en alles, zagen elkaar vaak (bijna elke dag… ) en veel contact op app en snap. We hadden een hele open communicatie en voelde me heel confortabel met hem.
Maar sinds vorige week doet hij opeens heel afstandelijk, reageert pas op het einde van de dag en klinkt gewoon niet enhousiast. Ook deed hij niet meer echt moeite om me te zien en als ik zei dat ik hem miste negeerde hij dat… (auw!!)

Ik word helemaal gek want het liefst ga ik nu naar hem toe…

wat zouden jullie doen zonder dat dit toxic wordt? (dus hem ook negeren etc… wil ik niet)
Ik ga nu twee weken op vakantie maar ben bang dat het daarna niets meer is, terwijl het me al zoveel moeite kost om iemand leuk te DURVEN vinden…
Ik ben nu helemaal in een negatieve vibe maar wil onafhankelijk van hem zijn daarin… lukt me niet…

pls help en tips zijn welkom wat jullie zouden doen

xxxxx

Uitmaken of accepteren zoals het is.
Jullie passen duidelijk niet bij elkaar.

hmmm misschien is dat iets te zwart/wit
hij is wel de eerste jongen waarbij ik me echt op mn gemak voel

Ik merk dat het me daardoor juist onzeker maakt nu hij zo reageert
Ik weet gewoon niet zo goed welke houding ik naar hem toe moet nemen

Zwartwit omdat ik dit soort verhalen zo vaak aanhoor en altijd hetzelfde liedje.

Luister, als hij jou echt leuk vindt dan doet hij meer moeite voor je. Dat doet hij niet.
Dan kan jij hem nog ontzettend leuk vinden, het werkt niet.

Volgens mij ben je jonger dan achttien. Geniet van je tijd en verspil niet te veel aan hem. Er zijn leukere jongens.

thanks je hebt gelijk! hij doet nul moeite atm

zal even pijn doen hahah

Je bent dan echt beter af denk ik. Liever iemand die echt voor je wil gaan haha. Kan echt. :slight_smile: Succes!

Hmm wat rot voor je dat hij nu zo doet. Ik snap dat je je gekwetst voelt.
Mannen kunnen echt zo zijn. Zo lomp :roll_eyes:.
Lijkt me inderdaad een goede reden om er een punt achter te zetten. Niemand verdient het zo genegeerd worden. Je kunt nog aangeven dat je het niet begrijpt en het jammer vindt dat hij zo afstandelijk doet. Als hij dan weer geen moeite doet om uitleg te geven en kortaf reageert punt erachter en lekker genieten van je vakantie. Misschien ontmoet je daar wel een leuke boy, kun je hem even lekker vergeten…

Ik zou hem vragen of er iets aan de hand is. Misschien speelt er iets waarom hij zich niet zo lekker in z’n vel voelt.