Ik word gehaat..

ik heb net dood leuk te horen gekregen van een jongen die ik nauwelijks ken dat ik dus best wel word gehaat. Ik heb echt geen idee waarom en door wie maar blijkbaar word ik door best wat mensen gehaat. Ik zit hier echt heel erg mee, ben er gewoon misselijk van. Misschien klinkt het overdreven maar ik weet niet wat ik moet doen, ik wil me er niet rot over voelen maar dat voel ik me nu wel. Ik weet ook niet wat ik gedaan heb waardoor mensen me niet mogen. Misschien dat het te maken heeft met dat ik anorexia heb? Ik heb geen idee… maar ik voel me er echt rot over en wou het graag even kwijt. Weet iemand wat ik kan doen?

Als iemand die jij nauwelijks kent zoiets zegt, zou ik het probéren niet al te serieus te nemen:). En als mensen je haten omdat je ana hebt, begrijpen ze anorexia niet. Dus dat soort mensen heb je dan niet eens nodig. Ik snap dat je je rot voelt, maar van een jongen die eigenlijk best ver van je af staat zou ik zoiets zwaars niet aannemen. Die weet immers amper wat over jou.

Precies dat ^

Ik denk dat ‘haten’ een beetje een groot woord is, zelf heb ik ook wel eens zoiets van ‘die persoon ligt me niet zo’ terwijl ik diegene niet ken. En dat kan best met je anorexia te maken hebben omdat ze dat niet snappen. Probeer je je er idd niet al te veel van aan te trekken!

Ze kennen je niet en kunnen je dus nooit haten om wie je écht bent.

Lady, Iedereen word gehaat.
Ik word ook gehaat maar dat is puur jaloezie.
Waarschijnlijk kennen die mensen je ook helemaal niet goed.
De meiden waar ik nu al heel lang vriendin mee ben hadden in het begin ook iets van ieeeuuwww, bitch omdat ik arrogant keek. Maar nu ze me kennen ben ik toch wel leuk snap je. Soms haat ik ook mensen maar dan geef ik ook toe dat ik dan jaloers ben omdat ze dan zo mooi is ofzo… dan denk ik, walgelijk kut kind.

snapt u, Gewoon negeren en je hoeft niet iedereen zijn vriend te zijn. Het betekend dat mensen tegen je op kijken. Lekker laten gaan. Jij bent beter dan dat.

Ik heb het ook te horen gekregen dat ze achter m’n rug om zeiden: ‘’(Mijn naam) wordt door iedereen van school gehaat, niemand mag haar.’’
Toevallig heb ik ook anorexia, ze begrijpen het niet. Ik heb wel eens gehoord dat ze dachten dat ik verwaarloosd wordt thuis omdat ik volgens hen dun ben.

Maar geloof me het is echt allemaal jaloezie, want ik weet dat bijvoorbeeld meisjes die dat ove mij zeiden zelf heel graag wilden afvallen.

Ik zou me niks van aan trekken :wink:

Als diegene je nauwelijks kent, snap ik niet waarom je het zo erg vind.

^Ik weet het ook niet. Blijkbaar wil ik gewoon dat iedereen me mag, ik weet ook wel dat dat niet kan maar toch.
Ik heb nooit wat van gemerkt dat er echt mensen zijn die me “haten” maar ineens kreeg ik het te horen en dat doet me gewoon pijn…

Zij zoeken een pispaaltje om hun eigen onzekerheid te minderen. Je moet niet laten zien dat het je wat doet, ze zijn waarschijnlijk jaloers of zwaar verveeld. Het is simpelweg triest. Maar je hebt genoeg andere over die van je houden, verspil daar liever je tijd en moeite aan.

Ik werd dit jaar gehaat door 3/4 meisjes, ze waren harstikke jaloers op mij en mijn beste vriendin omdat we zoo close werden. Sommige waren ook jaloers omdat ik een populair meisje was en dat de jongens van Gr. 8 mij mochten.(klinkt heel dom maar hun waren populair) mij mochten. Ik deed ook niks om populair te worden het was opeens zo -.- … Maar er waren 5meisjes op 1jongen en hij werd op mij. Niet druk om maken iedereen word door mensen gehaat . Sommige zijn jaloers en je kan niet met iedereen bevriend zijn jammer genoeg

ik ga nou naar de 4de en afgelopen jaar is het 1e jaar geweest dat mensen mij mochten, kwam mede doordat ik via mijn vriend in een grote vriendengroep ben gekomen daar geven ze wel wat om me… ik weet dat het kut is maar die gene die het tegen je gezegd had ken je maar nauwlijks ik zou je er niet al teveel zorgen over maken en het komt anders echt wel goed.

overrigens weet ik zelf ook nogsteeds niet waarom mensen mij niet mochten maar ik lig er niet meer wakker van