Hee meiden.
Ik zit over iets te piekeren dus ik dacht misschien kunnen de meiden op girlscene mij helpen. Het zit namelijk zo ik word gehaat om niks.
Ik zit er heel erg mee. Nu denken jullie zeker hoe wordt je gehaat dan? Laat ik dat eens vertellen. Ik ben een meisje die altijd heel aardig en vriendelijk is tegen over iedereen. Dit fake ik niet want zo ben ik gewoon. Ik kan heel moeilijk gemeen doen tegen mensen, maar vooral nu ik op het MBO zit heb ik veel last van random meiden. Dit zijn dan meestal klasgenoten of random mensen op school (Die ik niet eens zo goed ken) Meiden doen altijd heel droog tegen me en kijken altijd op me neer. Mensen zoeken altijd ruzie met mij terwijl ik er alles aan doe om ruzie te vermijden. Ik weet dat het heel idioot klinkt, maar het is echt zo. Veel meiden zoeken echt ruzie met mij. Voor ik op het MBO kwam had ik hier nooit last van. Ik dacht MBO mensen zijn ouder dus volwassener, maar nee dus. Of de MBO waar ik zit zit vol met haters.
Ik vind dit heel erg irritant en daarom ga ik na de zomer van school veranderen. Zoals ik net ook al zei of deze school zit vol met gemene bitches of er is iets mis met mij? Ik wil dit op mijn nieuwe school heel graag vermijden en een nieuwe start maken, maar ik weet niet hoe ik mezelf moet verbeteren want ik ben gewoon aardig. Hebben jullie tips of begrijpen jullie misschien waarom sommige meiden zo gemeen tegen mij doen?