Ik word gebruikt door vriendin?!!?

hooooooi

ik wil ff me verhaal kwijt;p
ik word sinds 2 jaar gebruikt door een meisje( even als afkorting NN en een ander meisje MK en nog een ander meisje HT ) maar die NN vind me alleen aardig als ik melig ben maar dat vind ik best wel naaierig. Vandaag hadden we gym en na de gym vroeg ik aan MK of we samen naar school konden fietsen (ons gym is op een bepaalt sportveld waar we heen moeten fietsen) toen zei ze: Ja is goed maar ik ga nog wel met NN en HT naar de Vomar, energy en chips en mentos halen. Ik zei: Ja is goed als je dan even op me wacht ga ik ook mee! Dus ik omkleden, Loopt HT de kleedkamer uit ik zeg nog tegen haar wacht je op me? Zegt ze Jahaaa! Dus ik ben klaar en loop naar buiten om me fiets te pakken. Fietsen ze met zijn 3en net weg…
Toen ik in mijn eentje naaar school fietsen. Onder biologie schreef ik een briefje naar MK waarom ze niet op me hebben gewacht? NN vraagt me teen wat ik schrijf enzo en ze gingen vorige week zaterdag met mijn hele vriendengorep zwemmen en ik mocht niet mee enzo omdat NN dat niet wou en als ik dan bij me vrienden sta gaat NN meteen over zwemmen of de Vomar praten dat het vet leuk was enzo om mij jaloers te maken.
Maar die NN probeert ook iedereens verkering uit elkaar te krijgen enzo. En denkt alleen maar aan zoenen met jongens en schuren op schoolfeesten.

x x x x x
wat moet ik doen?
terug pakken ofzo want elke dag heeft ze iets voor me in petto?

met 1 topic hadden we het ook wel begrepen hoor :wink:

Gewoon andere vriendinnen zoeken die je wel waarderen om wie je bent. En iets meer interpunctie etz gebruiken want het is best onleesbaar.

maar even on topic. Je bepaald zelf of je gebruikt wordt of niet. De keus is aan jou :wink: Ik zou het niet zomaar over me heen laten komen hoor .

Andere vriendinnen zoeken.

ik ben superslecht in vriendinnen zoeken, omdat
ik nogal klein ben voor mijn leeftijd ik ben 14 en 1.50;(
dus mensen zien me niet echt staan ofso!

Soms sluipt het er zo in hoor. ik heb het ook een keer megemaakt, en toen was het al te laat.

voor jezelf opkomen, en nieuwe vriendinnen zoeken

nou, ik zou als ik jou was je andere vriendinnen inlichten en vragen wat die er van vinden,
doen ze onverschillig zoek andere…

veel succes(F)

Klein heeft toch niks te maken met vriendinne? ik heb ook vriendinnen van 1.50 hoor :slightly_smiling_face: maakt niks uit. gewoon afstappen op een paar meiden. Welke les hebben we nu? oh heb jij je huiswerk gemaakt? enz.

Ja bij mij eigenlijk ook. Maar een 2e keer overkomt het me niet! :stuck_out_tongue:

dat kan wel… maar iedreen is zo gehecht enzo dat ik er niet tussen kom!

naar je mentor/mentrix gaan?

dan maak je denk geen vrienden want dan vind iedereen je zielig denk…

Niet genoegen nemen met zo’n vriendschap, je verdient veel betere vrienden. Praat tegen meiden waar je anders nooit tegen praat over kleine dingetjes, na een tijdje wordt je dan wel vrienden (:

Terugpakken zou ik niet doen, dan verlaag je je tot hun niveau.
Laat ze barsten, hoe kudt dat ook even is.
Ze willen je niet in hun vriendengroep hebben, dus zij zijn jouw vriendschap niet waard.
Zoek andere mensen met wie je het wel kan vinden en betrouwbaar zijn om een vriendschap mee op te bouwen.
Kom voor jezelf op en kies voor jezelf.
Je hoeft ze niet te negeren, maar spreek niet meer met ze af en hou je hoofd omhoog.
Laat ze lekker stoken en zelf de boel oplossen en regelen. Heb jij hen niet voor nodig.

Toen ik gepest werd heeft het bij mij heel erg geholpen (ik ging wel constant naar me mentor)

Ik zou ze eigenlijk laten vallen.

ze is de vriendschap niet waard

andere vriendinnen zoeken, niks van hun aantrekken, dan vind ze het vanzelf niet leuk meer om daar over op te scheppen (spreek uit ervaring)