haaai… Ik was gister op stap met vrienden van mijn zus, het was best gezellig maar ik ben best verlegen en nog maar 13 jaar dus durf niet zo heel veel… maar ik had het idee dat mijn zus het nog best wel leuk heeft gehad alleen bleek dus van niet… net zij ze ineens dat het mijn schuld was dat ze met bijna niemand kon praten enzo, het sloeg echt nergens op ik was gewoon op mn beste en ik trok haar van niks weg… ik ben nu daarom ook bes verdrietig omdat het nergens op slaat ik heb echt het idee dat het nu weer mijn schuld is en ik voel me rot…
waarom ga je uit op je dertiende?
waarom ging je op stap met vrienden van je zus? het zijn toch haar vrienden, en niet die van jou?
13 jaar en stappen? Wauw…
Sowieso, ik snap wel dat je zus het niet heel geweldig vond eerlijk gezegt. Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken om met mijn zusje van 13 (als ik die had) uit te gaan. Ga andere leuke dingen doen met je zus, maar niet stappen. Ik begrijp sowieso al niet dat jij op je 13e mag stappen maargoed, dat is een ander verhaal.
je zus is dus dan waarschijnlijk 16 ofzo, hoe kom jij in de club dan?
en t zijn je zus der vrienden, maak eigen vrienden.
" nou misschien omdat het ook mijn vrienden zijn? en ik ben nou eenmaal wat ouder met mijn gedrag enzo. en me zus wou dat ik zelf mee wou dus niks wat jij zegt klopt whahaha
mijn zus is 15 en het zijn ook mijn vrienden
welll ook mijn vrienden hoor, het was heel leuk enzo
Ja, dat zeggen de meeste meisjes van 13. “Ik ben zo volwassen voor mijn leeftijd”.
Mijn oplossing: niet uitgaan, je bent 13.
ben ik blij dat veel clubs 18 plus zijn :’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’)
Je bent 13.
Blijf lekker thuis met een schaaltje chips en een glaasje cola en ga Glee kijken ofzo.
Toen ik 13 was en aan mn moeder vroeg of ik mocht stappen kreeg ik de vraag of ik wel helemaal goed bij mn hoofd was (’:
Bovendien vind ik niks zo vervelend als 13/14 jarigen op een plek. Sorry no sorry maar die vinden het o zo stoer dat ze eens weg mogen.
WTF! Je gaat stappen met mensen van in de 15? Je vind het raar dat je zus dat niet leuk vind? Zou jij het leuk vinden als je kleinere zusje dat deed bij jou met je 15e. Ik geef je zus gelijk
Wat is bovendien het nut van dit topic?
En idd, je bent 13. dat is echt nog geen leeftijd om uit te gaan vind ik.
Tja blijkbaar is haar gevoel erover anders. Kan best zijn dat jij onbewust ontzettend veel aandacht van haar geeist hebt waardoor zij een rotavond gehad heeft.
Wat ouder met je gedrag? De manier waarop je dit typt laat juist zien dat het door een heel jong iemand geschreven is.
ze zei later dat ze het wel leuk vond en het alleen zei omdat ze moe was, en ja dat zou ik leuk vinden:)
precies, fijn dat er iemand is die het wel begrijpt! Ik deed het ook geneens omdat ik stoer wil gevonden worden ofzo? dat ze dat zeggen vind ik echt raar haha, maar bedankt!