ik word een soort van 'gepest'

Heey, ik zit ergens best wel mee.
Er is een jongen, die reageert op mijn foto’s allemaal stom.
Bijvoorbeeld gisteren reageerde hij: Is er ook een dislike button, of een disrespect ofzo?!.
en hij krabbelt allemaal : ja je moet gwn normaal doen, en je word hard geownt bitch!

Dat vind ik echt raar, want ik heb helemaal niks tegen hem gedaan.
Ik heb zijn krabbels en reactie verwijderd…
Maar wat moet ik doen als hij doorgaat?
Ik hoop niet dat hij op school zo gaat doen ofzo…

Blokkeer hem ? :slightly_smiling_face:

Vraag hem wat zijn probleem is, en of hij normaal tegen je kan doen.

Wat
Die gast is het overduidelijk niet waard om jezelf zorgen over te maken. Gewoon een puberale klierkop, ugh.

Verwijderen en de gast negeren.

-

Waarom heb je dan ook mensen op je social network die niet écht je vrienden zijn. Kuch.

Ja ik ken hem want hij zit bij me op school. En hij was eerst mijn stiefneef. Ja het ligt allemaal een beetje raar, want ik heb ook ooit verkering met hem gehad (was gwn kalverliefde om t zo maar te noemen)

Ten eerste is hij bijzonder láág bezig, meisjes klieren via internet, het is dus een slappe lul waar jij kilometers boven staat en mijn enige advies is dan ook : blokkeren/ontvrienden/whatever. Je hebt geen flikker aan dat soort zielepoten die alleen via 't internet een grote bek durven hebben (om niks).

dankjullie <3

-

Blokkeer hem.

ja ik kijk of hij er mee door gaat, en anders block ik hem

Blokkeren, ik snap niet dat je nog wilt afwachten tot hij nog zoiets doet :3

ja ik ga hem nu toch maar blocken

Pfoe, zo’n jongen verveelt zich en denkt dat dit misschien wel grappig is om te doen. Gewoon het no-life type dit soort jongens. Ken je hem persoonlijk, of wel een beetje? Of juist helemaal niet? Als ik nu even ‘verstandig’ ga denken zou ik zeggen om niet te reageren want dan lok je het misschien een beetje uit. Maar als hij steeds verder gaat zou ik er wel iets van zeggen, maar dat is jou keuze.

Wat fucking kinderachtig.

Wat een lul zeg, metteen blocken die handel en als hij je op school gaat pesten, je ouders inlichten.

Hoe kinderachtig :crazy_face:
Vragen wat zn probleem nou eigenlijk is.
En verder gewoon blocken :slightly_smiling_face: maar dat heb je al gedaan lees ik.