Ik word een beetje 'bang' van mezelf :x

Ik heb daarnet dé ‘grote’ stap gezet, namelijk hem een vriendschapsverzoek gestuurd op fb nadat ik al een paar weken oogcontact heb zitten maken, lachen, etc. Alleen schrok ik best wel van mezelf: ik begon namelijk helemaal te trillen en kreeg moeite met ademhalen. Gadverdamme, ik walg van mezelf. Ik snap niet eens hoe het komt, en moest ik dit topic lezen zou ik denken: ‘stel je niet zo aan, het is maar een vriendschapsverzoek, niets om je zorgen over te maken.’
Maar dat doe ik dus wel, ik heb mezelf niet in de hand.

Ik wil hem zo ontzettend graag leren kennen, maar tegelijkertijd durf ik hem niet eens toe te voegen op facebook. Volgens mij begin ik echt te flippen en ik heb geen idee hoe het komt, want ik ben nooit zo’n meisje geweest. Normaal ben ik heel erg nuchter en chill.

Is er misschien iemand die dit ook heeft, of weet hoe ik er van af kom (en weer mezelf word)?

nou, misschien vind je hem gewoon HEEL erg leuk.
Waarom walg je van jezelf? dat snap ik niet helemaal.

^ idd, zo moet je niet over jezelf denken joh!
je moet niet teveel over dingen na gaan denken :stuck_out_tongue:

Snap ik ook niet. Dit heet nou verliefd zijn :'3

Verliefdheid?

Had ik ook hoor, toen ik iemand toevoegde op hyves die ik wel zag zitten. Toen hij mij een week later toevoegde op facebook begon ik nog 3x zo erg te flippen. Achja, ik kan er wel mee leven.

ik ben ook bang dat de jongen waar ik mee gezoend heb niks meer met me te maken wil hebben want ik zag er veel ouder uit : veel make up , hakken enz.
daarom durf ik hem ook n iet te smsen.
bang dat i me nu lelijker vind omdat ik minder make up enso draag.

maar ik zou hem gewoon toevoegen en vragen naar zijn smsen en zo verder!
succesx

Het is meer dat ik altijd zei dat ik nooit zo zou zijn en ik kan er niet tegen als ik mezelf niet in de hand heb, ik heb graag toch nog een béétje controle over mezelf. :c

niet teveel over nadenken :stuck_out_tongue:. soms vnd je dingen nou gewoon spannend. Probeer het toch te doen en daarna ff rond te rennen en een beetje absurd gillen. Doe ik ook wel eens. :’)

Niet erg joh, heb ik ook altijd als ik verliefd ben :stuck_out_tongue:
Maar dan dúrf ik die jongen niet eens toe te voegen, haha

Dat is toch helemaal niet erg, je vindt hem gewoon heel erg leuk, en bent bang dat hij je afwijst, ook al is het maar met een vriendenverzoek. Het is al goed dat je hem durft toe te voegen =)