Ik word echt gek..

Hee
Ik ben nu ongeveer 11 dagen met een jongen aan het msn’en en ik vind hem leuk, hij zei ook dat hij mij leuk vond, en normaal doet hij altijd op msn als hij ‘‘hoi’’ zegt, een hartje erachter maar dit keer dus niet …
En hij doet ook een beetje anders, ik kan het niet zo goed uitleggen.
En ik zie ook dat hij een beetje met andere meisjes twittert enzo, maar niet echt op een flirterige manier…
En normaal -ik weet dat het super vroeg is- zegt hij altijd als ik of hij weggaat, doeeg, loveyou! maar dit keer zei hij dus ook geen ‘‘loveyou’’
Vind hij me niet leuk meer, of is het gewoon zijn stemming?
Hij zei trouwens wel dat hij moe was…
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien trouwens…

Ik word echt gek, ben bang dat hij me niet leuk meer vind…
help!

xxx

:slightly_smiling_face:.

Huh?

Wss was hij gewoon moe. Vind het trouwens wel knap dat je iemand via msn leuk kan gaan vinden, maar dat terzijde.

@jemeenthet het is een vriend van mn vriendin’s vriendje, en hij is gewoon heel lief, aardig en knap.

Haha, ja soms hebben jongens wel hun periode, de ene keer zijn ze super lief, andere keer dan weer niet. Jongens, rare wezens :’) Niet teveel druk om maken. Of misschien verwacht ie da het eens van jou kant komt ? Moet jij hem volgende keer maar loveyou sturen.

Waarom spreken jullie eigenlijk niet af?

Ik zeg wel altijd loveyou terug hoor…

We waren van plan om in de meivakantie af te spreken … !

Dan kan jij dat toch eens eerst zeggen ?

@withyourlove Doe ik ook wel soms hoor :slightly_smiling_face:

Ik maak me gewoon zorgen dat hij me niet meer leuk vind…

Dat kan hoor. Heb nu een jaar en bijna een maand met iemand die ik ken via Habbo en ben verliefd geworden op msn, heb hem wel al in het echt gezien dus het kan wel :slightly_smiling_face:

ontopic:
Hij zal wel idd moe zijn mijn vriend doet precies zo als hij moe is.

Tegen alle mensen die zeggen dat ze het raar vinden als je iemand via msn leuk gaat vinden;

Ik kan daar toch niks aan doen? Zoiets gaat toch vanzelf.

Noma ik geef je 100% gelijk alles kan :slightly_smiling_face:

En maak je maar geen zorgen over die jongen, de volgende keer gaat het vast anders. Misschien moeten jullie een keer plannen wanneer jullie elkaar gaan ontmoeten??

Ik vind het niet raar dat je hem leuk vindt door msn. Maar vind het raar dat je van een mug een olifant maakt.
1.Je hebt hem nooit gezien.
2.‘iloveyou’ heeft toch geen betekenis als jullie niks hebben

Ik vind hem gewoon zo lief en knap en ik wil hem zo graag een keer zien, dus we gaan in de meivakantie afspreken, tenminste dat was het plan…
Ik weet niet of het nu nog door gaat want ik twijfel dus of hij mij nog leuk vind…

Je kan echt wel verliefd worden op iemand via msn. Dat was ik ook, kregen een relatie en hebben de volgende dag afgesproken en uiteindelijk zijn we nog een jaar samen geweest… :slightly_smiling_face:

Maargoed, denk dat je je niet zo druk hoeft te maken, misschien is hij gewoon een beetje chagrijnig.