Ik word echt geiriteerd aan dat wijf ;$

Een meisje uit me klas… Probeert alleen maar aandacht te krijgen van de jongens. En als ik even met ze ben dan moet ze er gelijk bij staan. Zo irritand. En als ik een gesprek heb met een jongen op twitter moet ze er gelijk mee bemoeien. En als ze bij de jongens is dan gaat ze helemaal overdreven lachen enzo. En een vriendin van mij is verliefd op 1 van die jongens en toen ging ze in een discotheek hem schuren en keek ze helemaal naar me vriendin. Hebben jullie miss tips hoe dit stopt?

xx

haar aanspreken?

Goede zin.

Nou… het is een meisje die veel vrienden heeft en met die vrienden wil je geen ruzie krijgen. Dus daarom durf ik dat ook niet ;$

Laten gaan.
Als ze die jongen leuk vind moet ze achter hem aan gaan en niet achter dat meisje.
Meisjes kunnen al snel bitches zijn.

:"D
hou jij je maar bezig met je Nederlands huiswerk ipv dit

je moet er geen aandacht aan schenken.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

:s dat is echt onaardig :s
Ga jij nou maar aan je duits :s :s

is niet nodig want daar heb ik al een 4,5 voor :s:s

Gewoon een meisje die aandachtsgeil is. (Leuke) jongens vinden dat ook vervelend, gewoon negeren dus.

4,5 is geen foldoendu hoowr :s :s

JHOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: LOL

Misschien een keer hard op een opmerking maken als ze weer tussen iedereen in komt: ‘heb je weer aandacht nodig?’ of ‘kom je weer eens aandacht te kort?’.

Wel een beetje op een lacherige manier zeggen, maar misschien snapt ze de hint dan wel. Klinkt lullig, maar ik heb precies zo’n vriendin. En als ik zo’n opmerking maak, houdt ze er mee op.

En anders: geen aandacht aan besteden.