ik word bespioneerd

hoihoi allemaal, ik kreeg zaterdag een brief waarin stont dat ik bespioneert word.
en die gene die die brief geschreven heeft, wil een keer afspreken op een heel geheimzinnge plek. daar gaa ik dus echt niet heen! maar ik voel me nu wel de heletijd bekeken, en voel me niet veilig meer als ik alleen thuis ben, zoals nu. heb de gordijnen dicht gedaan, maar voel me nog steets neit veilig, heeft iemand tips?

toen ik de titel las dacht ik wtf is besponeert nu weer xD

eh… wat zeggen je ouders hier van dan?

politie.
nog al logisch.

Dit klinkt echt als een hele slechte grap van iemand :’)

Spelling leren. Misschien word je daarom wel bespioneerd :slightly_smiling_face:

Nee, het klinkt als een grap, maar inderdaad als je het niet vertrouwt, politie eropaf sturen.

Bah wat eng! Heb je dan ook niet vermoeden wie het kan zijn…?
Vraag anders of een vriendin langs wilt komen.

Ik klikte dit topic aan omdat ik niet wist wat besponeer was. Maar nu ik er toch ben: Ik zou met een van men ouders heen gaan, of naar de politie gaan.

Getsieee!
Ik zou het zoiezo tegen je ouders zeggen. En ik weet niet of de politie hier wat aan kan doen maar ik zou zorgen dat je voorlopig niet meer alleen over straat gaat.

Misschien wilt iemand je bang maken die je niet mag ofzo?
Iig het klinkt als een grap ja…
alsof iemand je voor de gek wilt houden…
Naar de politie gaan ?

jaa, heb wel een vermoeden, maar weet het niet zeker

haaahhaha besponeert

het klinkt inderdaad als een grap. maar als je zeker weet dat het niet zo is moet je de politie erbij halen ja.

lijkt me duidelijk: aan de bel trekken. (figuurlijk xd ) ouders, vertrouwenspersoon op school, mentor, politie… dat soort mensen.

Vertel dit wel aan je ouders of aan een vriendin.
Misschien is het wel een flauwe grap van iemand, maar het is toch altijd beter dat meer mensen hiervan af weten.

ja zeker tegen je ouders zeggen en misschien even langs het politiebureau gaan om te vragen of het zin heeft om melding hiervan te maken?

dit is een grap denk,
deden we voreger ook toen we klein waren
(10) of we zeiden toen altijd dat wij een geheime aanbidder
van diegene waren en dan keihard lachen.

zijn alleen maar grappen
(niet grappig ik weet, maar ik was 10)

Als het zo…‘lees’: de leerplicht ambtenaar.