Hoi mensen, ik zit met een groot probleem mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn moeder, nou om heel eerlijk te zijn heb ik best wel een hekel aan der.
De laatste tijd heb ik steeds vaker ruzie met mijn moeder omdat ik ouder word en meer begrijp enzo, en mijn moeder vat alles negatief op wat ik zeg. Alsof ze ruzie zoekt. En mij moeder is kaal, ze zecht dat het een auto-imuun systeem is (dat je bijv. Uitslag hebt en dat je lichaam er zo op reageert dat je haarwortels uiitvallen) maar me vader zecht dat die denkt dat het meer is. Hij denkt dat me moeder iets probeert te verbergen. Maar de ruzies worden ook steeds erger en ik praat nauwelijks nog met me moeder. Me vader heeft gezecht dat ik mischien bij hem moet gaan wonen voor een paar weken of mischien wel permanent. Omdat dat beter voor mij is. En dat wil ik ook wel, heel graag zelfs. Maar het probleem is dat als ik wegga me moeder helemaal niks meer heeft (want ze heeft ook geen vrienden of vriend) en ik ben bang dat ze dan echt gek word, want dat is ze al een beetje. Me pa zecht dat ik niet alleen aan me moeder moet denke maar ook aanmezelf, dat ik het niet allemaal hoef op te lossen. Dus mijn vraag is wat moet ik doen? Bij mijn vader gaan wonen of bij mijn moeder blijven?
Ps. Srry voor het lange verhaal.