Ik heb sinds een paar weken een vriendje van 17. (Ben zelf 15 en ken hem al 2 jaar). Hij woont 180 km verderop. De tweede keer dat ik hem heb gezien duwde hij me al gelijk op bed omdat hij seks wilde. Ik was er wel klaar voor. Ik liet het maar een beetje gebeuren, maar toen kwam mijn vader binnenstormen en zag ons naakt. Mijn vader heeft hem toen weggestuurd. De tweede keer dat we het deden, een aantal weken daarna, was bij mijn vriend thuis. Ik wilde het nu wel proberen omdat het misschien toen wel goed ging, meer uit nieuwsgierigheid denk ik. Maar het deed pijn. Ik zei het wel een paar keer maar we gingen gewoon door. De derde keer dat ik hem zag was weer bij hem, en hebben we het weer gedaan. Ik had van tevoren gezegd dat ik geen seks wilde, zelfs nog toen hij al op me lag. Maar hij hoorde me volgensmij niet en we hebben het alsnog gedaan.
Wat moet ik doen? Ik heb nog geen plezier van de seks kunnen hebben. Heb dit al huilend tegen hem gezegd maar hij zei dat hij zo geil was dat hij niet nadacht.