Ik wilde helemaal geen seks, maar toch deed ik het

Ik heb sinds een paar weken een vriendje van 17. (Ben zelf 15 en ken hem al 2 jaar). Hij woont 180 km verderop. De tweede keer dat ik hem heb gezien duwde hij me al gelijk op bed omdat hij seks wilde. Ik was er wel klaar voor. Ik liet het maar een beetje gebeuren, maar toen kwam mijn vader binnenstormen en zag ons naakt. Mijn vader heeft hem toen weggestuurd. De tweede keer dat we het deden, een aantal weken daarna, was bij mijn vriend thuis. Ik wilde het nu wel proberen omdat het misschien toen wel goed ging, meer uit nieuwsgierigheid denk ik. Maar het deed pijn. Ik zei het wel een paar keer maar we gingen gewoon door. De derde keer dat ik hem zag was weer bij hem, en hebben we het weer gedaan. Ik had van tevoren gezegd dat ik geen seks wilde, zelfs nog toen hij al op me lag. Maar hij hoorde me volgensmij niet en we hebben het alsnog gedaan.

Wat moet ik doen? Ik heb nog geen plezier van de seks kunnen hebben. Heb dit al huilend tegen hem gezegd maar hij zei dat hij zo geil was dat hij niet nadacht.

Dit is fout. Als jij geen seks wilde, dan hoort het niet te gebeuren. De opmerking van dat hij niet nadacht omdat het te geil is, schiet er bij mij al verkeerd in.
Het klinkt ook of hij jou meer voor de seks heeft dan als een vriendin. Spreken jullie altijd bij elkaar af of spreken jullie ook wel eens buiten de deur af?

Nee eigenlijk altijd bij iemand thuis. Dit vooral omdat ik gewoon 3 uur moet reizen en het dan zonde van de dag is om weer gelijk naar huis te gaan. Daarom blijven we nu bij elkaar slapen. Voor de rest hebben we het wel altijd gezellig maar ik ziet hier best mee. Bedankt voor de reactie!

Je gaat niet door als het pijn doet en de ander dat meerdere keren aangeeft. En als jij van tevoren aangaf dat je geen seks wilde, dat is het verkrachting.

Heel snel uitmaken en keihard wegrennen.

Ik heb hem alles verteld hoe ik erover dacht. Hij doet nu weer boos en speelt meer het slachtoffer. Net als toen nadat het de laatste keer gebeurd was in zijn bed en ik stil lag te huilen naast hem. Toen begon hij zelf te huilen. Maar meestal is hij zo lief tegen me en hebben we het gezellig. Hij zegt nu dat ik maar weg moet gaan als ik het zo slecht bij hem heb. Ik wil het niet uitmaken, maar ergens ook wel ook omdat er elke week wel ruzie is om iets doms. Ik weet niet wat ik moet doen?

Deze jongen is niet goed voor je. Jij zegt dat hij moet ophouden maar hij negeert je gewoon. ‘Hij hoorde me volgens mij niet’, hoe dan? Jullie liggen waarschijnlijk bovenop elkaar, hoe kan hij je niet hebben gehoord meis? En je kan niet zo geil zijn dat je niet nadenkt. Hij denkt alleen maar aan z’n eigen trekken en heeft totaal geen respect voor wat jij wilt. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie. Seks moet fijn zijn voor beiden, hij gebruikt je nu bijna als een sekspop!

En zelf als jij duidelijk vertelt hoe je je erbij voelt betuigt hij geen spijt maar wordt hij nog boos ook. Hij vind jouw gevoelens totaal niet belangrijk en neemt ze niet serieus. Je bent nog superjong, je hebt nog genoeg tijd om een leukere jongen te vinden die wel ECHT lief voor je is en je met respect behandelt. Ga zsm bij hem weg!