ik wil weer verder praten met hem op whats app

heehoi,

ik praat dus op whatsapp met de jongen wie ik leuk vind. We hadden een soort van ruzietje omdat ik heel lang geleden tegen me zusje had verteld dat hij verkering had met een meisje en zei dus weer tegen zijn zusje omdat ze beste vriendinnen zijn.

Ik had verteld tegen zijn zusje dat niet te vertellen tegen hem omdat hij het ‘geheim’ wou houden. Dus hij was boos op mij en zaten we een avond met elkaar te praten wat ik wel leuk vond. Een paar weken geleden heb ik weer tegen hem gezegd

“waarom maak je er zo’n groot probleem van”
hij “waarvan?”
ik “van die gesprek”
hij “waarom begin je er weer over”
ik “laat maar”
hij “okee”
sindsdien had ik niet meer gereageerd maar ik wil weer met hem praten. Als ik bijvoorbeeld “gelukkig nieuwjaar” zeg dan zou hij het zeker raar vinden omdat we niet echt vrienden zijn meer kennissen.

kunnen jullie me helpen?

Toch beginnen met iets kleins als gelukkig nieuw jaar zeggen, dat doe je zelfs tegen mensen die je niet kent

hoi,

het eerste wat ik zou doen is hem een tijdje met rus laten. Jongens hebben soms rust nodig, of ruimte. En waar jongens echt een grootste hekel aan hebben is het worden gestalkt door een meisje. Pak een goed moment waarbij je een kort luchtig gesprek kan hebben, bijvoorbeeld nieuwjaar. Hierdoor kan je zeg maar weer de gewoonte opbouwen dat jullie weer met elkaar praten op een normale toon. Begin niet meteen met hoe je met hem praatte toen er niks aan de hand was, bouw het op. Als je merkt dat het allemaal niet meer zoveel uitmaakt, bouw het op. En anders; laat het zitten. Het moet van twee kanten komen.
Los laten is een ding in het leven wat moeilijk is, maar je voelt je wel beter als het eenmaal voorbij is.
succes!

idd zeg nog gelukkig nieuwjaar, dit heeft men ex en mij ookweer naar elkaar gebracht succes xo

Nog gelukkig nieuw jaar gestuurd via whats app?

Zo een goede nieuwe start geweest zijn