Ik wil wat meer romantiek in de relatie

Ik hou echt veel van mijn vriendje en ik weet natuurlijk dat het wederzijds is, maar soms zou ik willen dat hij vanuit hem wat meer initiatief toont om te laten ziet dat hij om me geeft. Kleine dingetjes, zoals een goedemorgen appje ofzo :flushed: Ik heb wel laatst een tekstje gevonden die dit PERFECT omschreef. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet laten merken…

Wat zouden jullie doen?

Het tegen hem zeggen, hij kan niet ruiken wat je wilt.

Klopt maar dan voel ik me zo’n zeikwijf

Communicatie, een belangrijk ding in iedere relatie.

Ik zou het ook gewoon zeggen hoor, interesseert me totaal niet of hij me dan eventueel een zeikwijf vind. Mijn vriend en ik zeggen echt alles maar dan ook alles tegen elkaar en dat is juist wat onze relatie zo sterk en intens maakt!

Ik snap je, ik zou het ook graag willen dat mijn vriend dat doet. Maar bij hem zit het er gewoon niet in… Zo is zijn karakter niet. Dus bij mij hielp praten of hints geven niet. Ik heb dus niet echt goed advies voor je, zie dit maar als een upje.

Je kan het inderdaad gewoon aankaarten, niet op een zeurderige irritante manier natuurlijk. Gewoon, een normaal gesprek. Dan zal hij je vast geen zeikwijf vinden :wink:

Je kan echter niet van hem verwachten dat hij opeens heel romantisch gaat doen. Sommige mannen zijn dat gewoonweg niet :’) Dat moet je dan denk ik accepteren van hem. Je kan moeilijk zijn karakter veranderen.

Je moet het subtiel gaan zeggen. Ik kan ook nergens vanuit gaan. Hij snapt dat soort dingen gewoon niet.