ik wil vermageren!

Hoi
ik ben een meisje van 15 en ben ongeveer 1m62 groot, ik weeg nu 45kg maar vind dat zelf super veel… ik had ruzie met mijn vorige klas en nu haat iedereen op die school me, dus in het midden van het jaar ben ik veranderd… ik voelde me super op die nieuwe school maar nu blijkt het dat de ‘pester’ komt… ik voel me helemaal niet goed meer in mijn vel en wil snel nog vermageren voor het school begint! want ik ben al best klein voor mijn leeftijd en dus moet ik vermageren voor in verhouding te blijven… hebben jullie tips? :frowning_face:

Ik heb als tip om vooral niet verder af te vallen, want dan is je gewicht gewoon schrikbarend weinig.
Als je zelf vindt dat je te veel weegt met 45 kg, gaan bij mij de alarmbellen toch licht rinkelen. Kun je misschien een ouder/vriendin of een professional inschakelen om hierover te spreken?

Zorg alsjeblieft goed voor jezelf. Je bent hartstikke dun en ik ben er zeker van dat je er goed uit ziet. Je hoeft nergens onzeker over te zijn.

Je hebt een gezond gewicht en niks om je zorgen om te maken. Jij bent zeker niet dik, en als die ‘pester’ zegt van wel trek je daar alsjeblieft niks van aan. Iemand die pest is zelf juist hardstikke onzeker.

Je hebt juist kans om gepest te worden als je zo mager wordt, nu ben je nog een beetje normaal qua gewicht.

Voor haar leeftijd kan dit wel, zolang ze maar niet onder de 45 kilo komt is het goed anders is er een kans dat ze zelfs niet meer ongesteld (dus vruchtbaar) wordt.

In combinatie met je leeftijd zit je net op het randje denk ik qua gewicht. Echt, je hoeft zeker niet af te vallen!

Ik vind vermageren toch echt heel vies/ongezond klinken

Ik ben 15 en 1.65 en weeg meer. Gezond gewicht volgens de BMI-site. Jij bent dun genoeg. Je moet niet afvallen! Ik zou hier goed over praten met een vertrouwenspersoon. Straks val je te veel af.

Ik ben dietist in opleiding, iemand met jouw gewicht en lengte raad ik absoluut af om gewicht te verliezen.
Bovendien gaat dat je echt niet helpen populairder te worden.

DOE HET NIET.

Alsjeblieft.

Ik huil, sinds wanneer is 45 kilo echt te veel?!

Alsjeblieft zeg, praat hier met iemand over, want jouw gedachtegang is echt niet gezond.

ik ben precies jouw lengte maar weeg 56 kilo, en dat is gewoon gezond. Je bent dun genoeg, als die pester komt moet je hem/haar maar uitlachen want hij/zij is gewoon jaloers.

Je lichaam is al dun genoeg. Ga alsjeblieft anders met iemand praten over die pester en over dat je nog meer weer afvallen.

Zorg dat je op dit gewicht blijft, of probeer aan te komen. Als je maar niet afvalt.

Ga alsjeblieft niet afvallen, ik weeg dat en ben 1.58 en volgens mij zit ik op het randje. Dus jij moet echt neit meer gaan afvallen.

duuuus m.a.w wil je vermageren vanwege je angst om gepest te worden?

en wat als ze je pesten dat je te mager bent? wat ga je dan doen?
of je pesten vanwege andere dingen.
Pesterijen mogen geen enkele reden zijn om jezelf te veranderen. vermageren, verdikken, etc.
dat probleem ligt bij de pester, niet bij jou.
Je gewicht veranderen zal je problemen niet verhelpen, in tegendeel. Je gaat zo nog een controlefreak worden over je gewicht en wie weet heb je er geen controle meer over.
waar ik wél op zou werken is je onzekerheid en je angst naar de pester toe. ga aub naar een vertrouwenspersoon want dit is idd helemaal niet ok meer.

ik ben 163 en weeg ook 45 kilo, en een heleboel mensen zeggen dat ik vet dun ben, maar het is niet “veel” te licht, het is net op het randje van normaal en te licht.

Ik ben van ongeveer dezelfde lengte en bijna 20 kilo zwaarder, ik denk niet dat het gezond is als jij gaat afvallen en vooral niet omdat je gepest wordt. Dus eet alsjeblieft gewoon gezond.