Ik wil terug!!

als je op vakantie bent zit je in een hele andere sfeer als waar
je thuis in zit, ikzelf vind die sfeer veel fijner en gezelliger ook!
nu ik weer thuis ben is de sfeer gelijk een stuk minder leuk
maar ik weet niet hoe dat komt. ik voel me gelijk minder gelukkig eigenlijk en wil graag weer terug.
natuurlijk is het logisch dat je vakantie leuker vind als thuis, maar wat deden jullie om dat te vergeten? en wat doen jullie
zelf om je leven helemaal leuk te maken?

Ik zit nu ook in een ‘ik-wil-terug’ dip, so dunno hoe je het kunt vergeten :’)

Heb ik ook hoor… maar na een tijdje gaat het weer over en ben ik thuis weer gewend en is het weer zoals altijd.

jaa vind het echt niet leuk, hier is gelijk alles weer zo hetzelfde ;o

heb ik ook soms.
mischien komt het omdat je dan verplicht (zoiets) bent om wat met je familie te doen? of omdat je vakerbuiten zit en er van alles word georganiseerd?
wij gaan altijd met de caravan op vakantie, vorig jaar niet. toen had ik heel erg het gevoel dat we nog op vakantie moesten terwijl dat niet zo was, toen ben ik gwoon de rest van de vakantie blijven logeren in de caravan in onze tuin. :wink:

ik begrijp het

~[quote author=Debbydebster link=topic=247446.msg12432034#msg12432034 date=1344175604]
ik heb 4 jaar in de dominicaanse republiek gewoont bij mijn vader nu ga ik elke zomer daar naar toe. als ik terug in nederland ben voel ik me ongelukkig. ik zie nederland als een rouw achtig land. ik ben meer een meisje dat exotisch is. een andere reden dat ik dan terug wil is om de mensen in de dominicaanse republiek ik zie ze net als een familie. ik weet zeker dat ik later weg ga uit nederland en zeker in midden-amerika of noord-amerika ga wonen. het beste is om te denken dat de tijd snel gaat en je kamer veranderen naar hoe het daar was, dat heb ik namelijk ook gedaan

Ik herken het.
Heb dit ook heel erg gehad wanneer ik weer thuis kwam van een vakantie in Turkije. Die mensen daar zijn zo lief en ik had altijd lol met ze, maar in Nederland had ik niemand meer. Ik was verhuist, vriendinnen konden niet vaak meer afspreken en op school had ik helemaal niemand… ik werd gepest. Dus dan ga je de mensen die je op vakantie steeds om je heen had, wel echt missen! En ook de sfeer daar en alles…

Gelukkig kan ik er volgend jaar zes maanden heen :grinning:

dubbel

Me too

ik heb altijd dat ik terug naar huis wil als ik op vakantie ben :slightly_smiling_face: misschien je foto’s gaan uitzoeken, contact houden met vakantiemensen?

Ik heb dit altijd zooooooo erg.

Dat duurde bij mij 4 tot 5 weken tot ik me weer goed voelde zegmaar.
Ik had ook een super leuke jongen ontmoet in turkije, we haddenverkiring maar heb het uitgemaakt een week later vanwege de afstand.
Maar ik mis hem nog steeds, ik mis de omgeving daar.
Het was zo leuk, het was net een goede romantische film waar iedereen van droomt.
Later zag ik op zijn facebook dat hij andere meisjes toevoegde op facebook.
Dat hoeft natuurlijk niet altijd wat te zeggen,maar dan weet je eigenlijk al genoeg.
Ik ben veel uitstapjes hier in nederland gaan maken, en dat leid wel af.
Nu heb ik niet veel heimwee meer

Ah dit heb ik ook echt enorm. Normaal ben ik altijd van ‘jeej-ik-ben-thuis’ maar nu zijn er heel wat traantjes gevallen omdat ik de geweldige mensen, het plekje, de sfeer etc. ‘achter moest laten.’

Precies dit…