Ik wil sorry zeggen, hoe?

Ik wil graag sorry zeggen tegen een vriendin op een speciale manier dat ze merkt dat ik het meen maar hoe?

Xx Eva.

als ze zo’n goede vriendin was waarom liet je haar dan in de steek voor het andere meisje? Ik zou ook boos worden…

+1

Wow, jij ‘gooit’ snel je vriendschap weg zeg ‘ik zei op een dag op een hele formele manier dat we misschien geen bffs meer waren, nog wel vrienden. Zei was het daar niet mee eens en werd boos’.

En waarom gaat ze je pesten via instagram, hoe zielig is dat? Geen sorry zeggen, jullie zijn het elkaar allebei niet waard, jullie verdienen allebei betere vriendinnen.

Hoe zeg je sorry?

nou, je zegt het net zoals je het uitspreekt.

S O RRR RRRR III EEEE

Zijn er echt mensen die dat tegen elkaar zeggen? omg.
Verder sluit ik me helemaal bij dit bericht aan ja

Blijkbaar wel, TS zegt zelf dat ze dat zei, erg slim en makkelijk is het niet maar oke.

Dat is toch heel normaal? Het hangt van de situatie af waarin je het zeg. Het is nou eenmaal zo dat mensen uit elkaar groeien, ook beste vriendinnen. Ze laat zelf ook blijken dat ze zelf niet goed heeft gehandeld en zich hier over wil verontschuldigen.

Maar TS, ik zou zeggen probeer contact te leggen met je vriendin en zeg dat je het wil uitpraten met haar. Dat jij je rot voelt over wat is gebeurd en dat je graag wil dat het goed komt. Wees eerlijk erover! Als ze dan er alsnog niet wil praten of bot blijf doen, dan is het in ieder geval duidelijk dat er vanuit haar kant geen vriendschap meer is.

Ik zeg niet dat het niet normaal is, maar ik vind wel dat die 2 snel uit elkaar gegroeid zijn dan.

:bowing_man: :bowing_man:

Ga naar haar toe en vertel het haar.

Stuur ze deze video: http://youtu.be/SlEktADWS4c
:’)

Alleen omdat ze meer met een ander meisje optrekt? Sorry hoor maar ze heeft haar vriendin niet alleen voor d’r eigen, ze mag toch ook andere vrienden hebben.

Gooi een steen door haar ruit met een strikje eromheen waarop staat ‘sorry’.

Ja oke dat klopt, maar dan nog.

“Sorry.”

+++++++++++++++
helemaal mee eens :bowing_man: