Ik wil soms echt gewoon opnieuw beginnen in een andere stad

af en toe zou ik dat ook wel willen, maar eigenlijk wil ik helemaal niet alles achterlaten hier.
iedereen maakt fouten, daar kun je van leren en dat is helemaal niet erg.

Veranderen helpt niet! Toen mijn ouders zijn gescheiden besloot ik met m’n moeder mee te verhuizen naar de andere kant van het land. Ik dacht dat dat een goed idee was om dezelfde reden als jij.
Nu heb ik spijt. Hier heb ik veel vrienden maar geen echte. Vroeger had ik 1 allerbeste vriend die ik gewoon achter gelaten heb. Zoek gewoon vrienden waar je nu bent, geloof me! :slightly_smiling_face:

Vervelend zeg! Je kunt geluk ergens anders gaan zoeken, maar waar je ook naartoe gaat, je neemt jezelf altijd mee. Dat zei gisteren iemand tegen mij en ik vind het wel een toepasselijke zin.

Soms lijkt het me ook wel fijn, helemaal overnieuw beginnen. Maar ik heb op dit moment geweldige vrienden dus doe maar niet haha.

Ik herken het gevoel… Maar hou nog eventjes vol, vanaf je gaat studeren kan je naar een andere stad gaan (:
En probeer nu je misschien in te schrijven voor een sport of iets anders qua hobby, waar je gewoon niemand kent. Dan kan je daar al een nieuwe start maken… (: