Ik wil soms echt gewoon opnieuw beginnen in een andere stad

Ik voel me soms echt zo slecht als ik me bedenk hoeveel blunders ik allemaal heb begaan. Welke onnozele outfits ik soms heb aangetrokken naar school of wat ik allemaal fout heb gezegd of gedaan. Ik voel me soms gewoon heel slecht daardoor, want ik heb soms echt veel erge blunders begaan. Ik heb/had dit schooljaar ook geen vriendinnen op school wat ik ook al een ramp vond en als ik een enorme blunder beging bijvoorbeeld dat je doorlekt bijvoorbeeld, dan ging niemand mij het zeggen en gingen ze me gewoon in het geniep gaan uitlachen zonder dat ik het weet en er iets aan kan veranderen.
Soms wil ik gewoon echt opnieuw beginnen, ergens anders, waar niemand me kent, gewoon in een andere stad met volledig nieuwe mensen.

Dan vraag of je van school mag wisselen? (:

Verhuizen naar een andere stad doet helaas niets aan je persoonlijkheid. Je zult altijd alles met je mee blijven dragen. Je kunt nooit helemaal opnieuw beginnen. Maar ik herken het.

En wat moeten wij hier dan mee? :l

Meisje toch, zet die vervelende gedachte van je af en ga iets leuks doen! :sob::muscle:

dus, je wilt verhuizen omdat je een keer een (achter af gezien, op het moment vond je waarschijnlijk gewoon gaaf) stomme outfit hebt aangetrokken? kom op zeg.

Zeg het tegen je ouders, wat je hier schrijft. Hun kunnen er wat mee, wij helaas niet.

Precies en het komt uiteindelijk echt wel allemaal goed.

Iedereen maakt fouten

Van fouten leer je :stuck_out_tongue:.

Geloof me, verhuizen is ook niet alles hoor! Maar toegegeven, ergens is het ook wel heel lekker om volledig overnieuw te kunnen beginnen.

Men is te druk bezig met zichzelf om over jouw blunders na te denken. Denk vanuit jouw perspectief, niet die van anderen.
“Ja, het was misschien dom, maar ik heb ervan geleerd en het maakt me niks meer uit.”

Het is fijn om ergens opnieuw (overnieuw?) te beginnen, maar daar ga je ook blunders meemaken. Gewoon niet te veel meer aan blunders denken en als je dat wel doet gewoon denken dat iedereen wel blunders heeft waarvoor diegene zich voor schaamt. Ik denk trouwens niet dat andere mensen die outfits nog weten.

Ik zeg niet dat ik zoiets ga doen, maar het is iets wat ik wil. Ik weet dat ik voordat ik afgestudeerd ben aan de middelbare school niet naar een andere stad kàn.
Maar niet alleen heel belachelijke outfits, maar gewoon ook vele momenten die ik gewoon echt zou willen wegwissen uit mijn leven en die beïnvloeden hoe mensen mij zien. Maar ik denk dat ik gewoon op dit moment een heel laag zelfvertrouwen heb gekregen doordat dit jaar op school gewoon een heel slecht jaar was. Ik had geen vriendinnen, er werd hele tijd geroddeld over me en mensen tegen mij opgezet. Overal waar ik ging staan werd er subtiel laten verstaan dat ze mij niet moesten hebben of dat ik ‘plakte’. Vele pauzes bracht ik alleen door en probeerde elke pauze iets te doen (even naar wc gaan, iets gaan fotokopiëren, naar het onthaal iets vragen,…) om maar niet alleen te staan en in de middagpauze ging ik gewoon altijd naar huis. Ik moest dit gewoon even kwijt, ook al hebben jullie hier gewoon niets aan…

Ik snap je helemaal :'D
Maar mij gaat het nietzo zeer van de blunders, maar dat ik weg wil en een frisse start maak!
Meid ik snap je. :grinning:

Heb ik ook wel hoor! Van die nep vriendinnen die je hebben belazerd etc. Ben blij dat ik komend jaar ga studeren en dus van sommige mensen af ben

Ik herken het helemaal!!
Heb het ook nogal verpest hier enzow…

Lotgenoot meld zich hierbij., ik heb PRECIES dit gehad het afgelopen jaar. En ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Hopelijk komen er wat nuttige tips hier.

toen ik je titel zag dacht ik, dat heb ik ook!
maar jij hebt een heel andere reden waarom je zou willen verhuizen.
ik wil het niet omdat ik blunders maak maar hoe mensen mij zien…