Ik wil seks

Hoiii meiden,

Jaja je leest het goed! Ik ben erg geïrriteerd want mijn wekelijkse sex is ‘poef’ weg. Mijn relatie is nu al een paar maandjes uit en sindsdien heb ik geen sex meer gehad… sex met een vreemde kan ik niet, ik weet niet waarom maar ik kan het gewoon niet. Nu ben ik aan het date met een jongen die echt perfect voor me is! Ik ken hem al een tijdje en vond hem al vanaf het eerste moment leuk. We zijn nu weer in contact gekomen met elkaar en date nu dus. Hij heeft alleen al heeeel veeeeeel meiden gehad qua sex. En ik ben bang dat als ik sex met hem heb, voor het iets officieels is, hij me makkelijk vind en niet meer ziet als uitdaging om een relatie mee te krijgen. Vinden jullie dit onzin? Ik vind hem namelijk heel erg leuk maar nu al een relatie is nogal snel na een paar dates. Maarja mijn zin in sex wordt ook steeds erger en ik hou het bijna niet meer…
Hebben Julie tips of zo?

Xxx Juul

onzin, gewoon op 'm zitten en gaan met die banaan!

(btw, je titel schreeuwt niet echt om ‘hulp’ :’) )

Als je je er goed bij voelt, waarom niet?

Je gaat heus niet dood als je geen seks hebt. Maar goed, inderdaad wat Soundsoldier zegt, doe waar je je goed bij voelt.

Dit. Seks is zo overrated.

Maar goed. Persoonlijk zou ik het niet doen, omdat ik bang zou zijn om gebruikt te worden. Anderzijds, als jij zo graag weer seks wilt - en die behoeften sterker zijn dan iets anders - gewoon doen. Misschien dumpt hij je daarna. Misschien niet. Als je maar zeker weet dat je er geen spijt van gaat krijgen.

Tja. Dit moet je zelf weten. Of je doet het met hem, dan zijn je behoeftes vervuld maar dan heb je inderdaad kans dat hij je alleen voor seks gebruikt. Of je wacht. Ik zou het gewoon wel doen.

Je neemt een relatie met iemand op het moment dat jullie je er beiden klaar voor voelen. Dat is voor de ene pas na 10 dates verspreid over 6 maanden en bij de ander al na 1 of 2 dates. Praat er met hem over en doe waar jullie beiden klaar voor zijn.

Juist. Dan weet je ook gelijk wat hij precies verwacht van jou…