Ik wil pluizig haar! Tips?

Het klinkt heel raar, maar ik heb heel soms pluizig haar en ik vind dat dan best wel leuk staan omdat mijn haar dan wat dikker is (ik heb van nature best dun haar).
Weet iemand hoe ik pluizig haar kan krijgen?

Alvast bedankt

eh touperen?

mijn haar wordt heel pluizig als ik er veel vlechtjes in maak en dan ga kammen, maar ik heb tussen dik en dun haar in met slag

Ruilen? Enige wat je dan hoeft te doen is wakker worden.

Tja, als je stijl haar hebt is het moeilijk.
Touperen. De verkeerde richting in met je kam,

Inderdaad, touperen maar je kan ook een seasalt spray gebruiken.

Van l’oreal heb je er één die je gewoon bij de drogist kunt kopen. Een bolvormige fles in beige kleur.

Maar als je nog een lege verstuiver heb kun je ook gewoon flink wat zeezout in water oplossen, dat in de verstuiver doen en zo gebruiken.

eerst je haar drogen en daarna heel de tijd met de kam kammen.

K LAART HET OPDROGEN NA FE DOUCH

douchen en op laten drogen
poedelhoofd heb je dan

touperen en dan volume poeder van andrelon erin gooien :beer:

ho dat moestr nie in hoofdletterz

Uitgerekend met touperen verkloot je je haar in no time mee. :hammer:

ik heb juist pluizig haar en wil er juist van af hihi.
Pluizig haar krijg je het meest van touperen, maar dat is wel heeel slecht voor je haar. voor de rest zou ik echt niks anders weten… x

Niet bij iedereen wordt het ontploft als je douchet en het laat drogen… bij mij krijg ik allemaal pijpen krullen. Dus tja zoals hier al werd gezegd touperen?? is alleen wel slecht voor je haar

Nee dat wil je niet.Ik haat mijn pluizige haar.

ruilen? ik heb ALTIJD pluizig haar :frowning_face:

ik heb dun haar maar als ik 's nachts 2 vlechtjes heb ingehad, met bepaalde spul erin of na het douchen dat het zeg maar zo opdroogd, en dan in de ochtend uitkammen dan krijg ik heel pluizig haar