Ik wil op fitness, maar mag niet! Wat nu?

Heeii girls, ik wil zo graag op fitness maar ik mag niet, hebben jullie ideetjes ofzo om m’n ouders over te halen?:astonished:
'Kusje

Waarom mag je niet gaan fitnessen?
Dat is misschien handig om te weten om argumenten te bedenken? :")

Sorry, ik zit op muziekles maar daar wil ik mee stoppen want dat vind ik Echt niet leuk en ik haat het oefenen maar ze hebben al vooruit betaald tot de zomervakantie dus MOET ik blijven gaan en omdat het geld voor de fitness daar al in zit mag ik niet meer op fitness zegtze.

Vind ik redelijk fair eigenlijk. Hier thuis heeft ook altijd de regel gegolden: “Eens je aan iets begint, maak je het gewoon af.” Trouwens de zomer is niet zo heel erg lang meer en tot dan kan je wat oefeningen thuis doen! Youtube/internet staat vol met filmpjes/oefeningen die je kan proberen!

Ja oke daar heb je een punt, maar
ik vind het gewoon k*t omdat m’n vriendinnen ook gaan :frowning_face:

Nou dan ga je toch in de zomer beginnen met fitnessen?
#firstworldproblems

Wil je gaan omdat je wil fitnessen? Of ga je omdat je vriendinnen het doen? Want geloof me, als het voor die laatste reden is, ga je ook dit niet volhouden.

En als je het nou zelf betaalt?

ik wou het echt al graag en nu gaan m’n vriendinnen oowk

had ik voorgesteld maar mocht ook niet, maar daar had ze een rede voor…

En die reden is? Als je ons niet alles vertelt, kunnen we je ook niet helpen he.
Hoe oud ben je trouwens?
en kom op, 3 maanden is echt niet lang ofzo. Dan is het juli en kun je gaan fitnessen.

ik wou het ook juist doen VOOR de zomer want eerlijk gezegd wil ik er ook graag mooi uitzien in m’n bikini…

3 maanden is niet lang & de reden waarom je ouders het niet goed vinden vind ik hartstikke begrijpelijk. Heb maar eventjes geduld totdat je klaar bent met je muzieklessen.

En om er mooi uit te zien in bikini is fitnessen niet de enige oplossing. Je kan op internet zoeken naar oefeningen en challenges die je thuis kan doen, daar is geen sportschool voor nodig! :slightly_smiling_face:

im sorry, autocorrectie *geen* 15 als de vakantie begint gaan we meteen op vakantie

Dan kun je inderdaad het best gewoon youtube-filmpjes zoeken met fitnesschallenges, zoals Curiosity zegt.
Succes (:

Kun je misschien de sportschool tot de zomervakantie zelf betalen, en dat daarna, als muziekles stopt, je ouders fitness verder betalen van het geld van muziekles?