Ik wil ook..

Hoi meiden!
Ik ben een meisje van 16 jaar, en ik heb nog nooit een vriendje gehad of gezoend…
En ik wil heel graag een vriendje :blush: En iedereen zegt wel van ja je verdient een vriendje of
het komt vanzelf maar ja… Wanneer? I’m forever alone… Ik heb tijden gehad dat ik op H. bij veel netwerken leuke jongens ging zoeken zo desperate was ik … Zelf ben ik niet zo’n heel prater dat ik zo maar op iemand af durf te stappen enzo maar is dat daar voor nodig nee toch ? Hmmpff… Ik voel me zo hopeloos :frowning_face:

Kunnen jullie mij misschien helpen of iets :blush:

Thnx!
X

je hebt zojuist je eigen vraag beantwoord… en er zijn de laatste tijd echt duizenden van die topics, of lijkt dat maar zo? en je moet gewoon afwachten en niet te veel ermee bezig zijn… het komt vanzelf. dat was bij mij ook pas op mijn 16e

Je bent pas 16, komt vanzelf! niks forceren, geniet juist van je vrijheid!

Hoeveel dezelfde topics gaan er nog komen? :dry:

Zucht. Geduld. Het komt wanneer je het niet verwacht. Of wat ze ook zeggen.

Geduld.

Ja wow je bent al 16 en hebt nog nooit een vriendje gehad? je zult vast alleen achterblijven.

wederom het voorbeeld van een ouwe vrijster achter de geraniums met 14 katten en een glaasje port met justin bieber muziek op de achtergrond en de haren in de krulspelden.

je bent 16, come on

:"""D

Ik begin dit soort mensen echt te haten :dry:

Zo voel ik me ook soms, en ik begrijp je dus wel. Maar heb alsjeblieft geduld. Jouw jongen komt ook nog wel!

Ik ben 19, en ik denk dat ik nu misschien pas een echte relatie ga krijgen…
Hoop ik.
Alles komt vanzelf.

Je loopt er juist tegenaan als je niet meer op zoek gaat/je er mee bezig houd :bowing_man:

Zucht. Weer zo’n topic.

Hmm, als je een keertje met een jongen wilt zoenen moet je gewoon naar een hockeyfeestje of discotheek of iets gaan, zo goed als alle aanwezige jongens daar snakken naar iemand om mee te zoenen of gewoonweg een meisje, haha.

oke.

Je bent niet de enige en echt, je hoeft je nergens druk om te maken. Met zestien jaar ben je echt nog láng niet forever alone :stuck_out_tongue: Zoals je zelf al zegt: zoiets komt vanzelf. Er extra op hopen ofzo heeft geen zin, believe me. Laat het wachten/op je af komen en geniet ondertussen van de dingen die je doet :slightly_smiling_face:

meisje ik zit in dezelfde situatie echt letterlijk en mij hoor je toch ook niet klagen? :slightly_smiling_face: