ik wil ook zo zijn

hallo,

er zit een meisje bij mij in de klas,
en ik ben ontzettend jaloers op haar (in a good way)
ze kan met jongens omgaan (kan ik trouwens ook, maar jongens blijkbaar niet met mij)
is aardig, creatief, spontaan enzo.
ik wil ook graag zo als haar zijn.
Vriendinnen worden gaat denk ik niet lukken (ze is erg populair, maar niet bitchy ofzo) dus afkijken van dichtbij gaat niet echt lukken.
ik heb niet echt een vraag ofzo, maar zat er best wel mee (ookal is het niet echt een dringend onderwerp ofzo), maar als iemand tips, opmerkingen of andere suggesties heeft is ie natuurlijk altijd welkom!
alvast bedankt!

Probeer je eigen te accepteren hoe je bent en wees gewoon jezelf, dat is het enige…

^^hmm ja,
alleen ik vind het best vervelend want opzich hebben we ongeveer dezelfde karaktereigenschappen (spontaan, gek etc zeggen vriendinnen) alleen is het bij mij wat anders uitgelopen.
en ik weet zelf eigenlijk nieteens waarom ik er zo mee zit, terwijl ik normaal bestwel nuchter ben

Blijf jezelf.
Aan jezelf werken is prima, maar je moet je niet zo gaan vergelijken met haar.
Ben jij niet aardig dan? Heb jij ook geen creatieve kanten? Je hebt toch weleens spontane momenten?

Haha heel raar, ik had precies hetzelfde, en nu is dat meisje mijn beste vriendin :slightly_smiling_face: Maar sinds ik vriendinnen met haar ben geworden heb ik gerealiseerd dat ik niet jaloers hoef te zijn of op haar hoef te lijken :slightly_smiling_face:
Just be yourself!

Precies dit!

Blijf inderdaar jezelf, ik heb ook heel vaak gezegt als ik nou ook zo’n populair tutje word misschien val ik dan een keer op of vinden mensen me ook een keer leuk weetjewel maar je bent veel leuker als jezelf omdat iedereen anders is;)

hmm,
dankjewel.
maar heeft iemand misschien een idee, waarom ik er zo erg mee zit (beetje rare vraag, maar misschien heeft nog iemand dit gehad) of zal het de pubertijd zijn?

Nou ik heb ook wel eens dat als ik een meisje zie die heel mooi is of echt een heel leuk karakter heeft van; was ik maar meer zoals haar!
maarja jezelf veranderen zoals je bent gaat best moeilijk, dus ik leg me gewoon neer bij de dingen die ik niet goed kan veranderen :stuck_out_tongue:

Hmm ja…Maar heb het nog steeds hoor als ik een mooie meisje zie met mooi haar en mooie benen denk ik ‘ik wil dat haar en die benen’.Maar ik denk niet echt van ‘ik wil haar zijn’. Wat jij allemaal noemt heeft met innerlijk te maken.

Aaah dat begrijp ik zoo goed!
Maar inderdaad, jezelf veranderen gaat niet makkelijk, en het komt (vaak) behoorlijk geforceerd over als je het wel doet…
Jezelf accepteren blijft over, maar je kan natuurlijk wel wat van haar afkijken (:

ja,
ik heb ookwel mijn goede kanten (waar heel heel misschien mensen mij ook op bewonderen)
maar toch…

Heey Lieve ik heb zo’n vermoeden dat jij op ‘N’ wild lijken. Had het dan gezegt ofzo op school en ga niet op msn zeggen dat ik je topic moet lezen xD
Maarja iedereen wil wel zoals haar zijn want ze durft alles te zeggen, oke dat durf ik ook maar bij mij pakt het niet goed uit en bij haar wel.
En zij durft alles te zeggen tegen B en ik niet en dat vind ik niet leuk…
Maar ik denk dat N jou ook wel aardig vind hoor je moet het gewoon van je afzetten want als je eraan denkt word het alleen maar moeilijker spontaan te zijn.

In je eigen ogen lijken andere mensen altijd beter en leuker dan je zelf bent. Maar dat is helemaal niet zo. Jij bent ook leuk, maar dat moet je zelf ook inzien. Dus accepteer wie of wat je bent, want er zullen zat mensen zijn die jou daarom leuk vinden =)

^^ hihi dankje.

[b]Alstjeblieft, Ga haar NIET kopieeren! Dan doe ik je wat!
Ik haar het als mensen andere mensnen na-apen!

Be yourself ('aa)[/b]

^^ nee natuurlijk ga ik haar niet kopieren, zou alleen raag zo willen zijn…

Een vraag. Waarom vergelijken vrouwen/meisjes elkaar altijd met elkaar?

Leer jezelf accepteren, stop met onzeker zijn. Geloof me, zelfs dat meisje is niet perfect, want dat is niemand.

Wees jezelf! Hoogstwaarschijnlijk zijn er ook meisjes die tegen jou op kijken… maar niemand laat dat aan elkaar zien