Ik wil ook een nieuw kapsel!

Dus dat.
Ik heb nu precies hetzelfde als dit haar, alleen ongeveer 15 cm langer en zonder schuine pony:

http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/01/chantal-janzen-zoon.jpg

Ik heb dus geen schuine pony, de voorste plukken komen iets onder mijn kin. Maar ik wil dus iets anders (niet drastisch anders) zonder het korter te knippen. En toen bedacht ik dat zo’n pony me wel leuk lijkt:

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/05/ashlee_simpson_300.JPG

Dus wat lijkt jullie leuker, met of zonder pony? Qua hoofd ben ik zo ongeveer hetzelfde als Chantal Janzen hierboven.
Ik weet dat het geen drastische verandering is maar als ze m’n haar verpesten zou dat een drama zijn. :pensive: x

Heb je anders geen foto van jezelf ?

en als je een pony wil , je kan het toch hetzelfde als chantal laten knippen ?

foto is misschien handiger

Ik vind die pony van Chantal erg mooi. Maar bedenk wel als je het zo kort laat knippen je pony, dat het láng duurt voordat het weer aangroeit.

Tff, iedereen staat met een schuine pony o.O En jij wilt een nieuw kapsel, dus waarom doe je het niet gewoon? :ninja:

Je gaat dan wel van Chantal naar Ashlee.
Oftewel van huppelkut naar punkachtig. Beetje grote verandering?
Niet dat daar iets mis mee is, maar ik zou de kapper om advies vragen.

Trouwens, zo’n pony als Ashlee is echt dodelijk irritant.

Ik vind die 2e pony wel leuk, dus diegene die je wilt gaan doen,
maar dat het bij Ashlee staat, wil niet zeggen dat het ook bij jouw gezichtsvorm staat…
Dus ik zou het als ik jou was even aan de kapper vragen.
Jij hebt ook krullen blijkbaar, dus misschien ziet het er dan heel anders uit.

Nou niet dus want zij heeft een pony en jij niet dus je kan het niet zien als het zelfde haar maar haar haar is wel mooi

het is handiger n foto van je eigen kapsel erop te zetten :pensive:
anders even advies aan de kapster vragen

Ik heb nu precies hetzelfde als dit haar, alleen ongeveer 15 cm langer en zonder schuine pony. Meeeeeehhh.

Ik wil hier geen foto van mezelf zetten dussss ik vraag de kapper wel.

Het zit in het echt bijna nooit zoals op het plaatje, maar als je het echt wilt moet je het doen! Het is jou haar! En als je dat haar hebt zoals op de foto is het al heel erg mooi. Die pony lijkt me niet zo praktisch, misschien gewoon een lok anders? : )

Vraag aan de kapper of een pony je staat. :ok_woman: