hey haai, ik ben 14 en ik ben nog niet ongesteld en iedereen zegt de hele tijd dat ik geluk heb enzo maar eigenlijk wil ik ongesteld worden. heeft een van jullie dat ook?
xx
Geduld hebben. Sommige mensen worden pas op hun 16e/17e ongesteld. Als je ondergewicht hebt dan kan het zo zijn dat je later ongesteld wordt.
je moet echt zo blij zijn! Het is totaal niet leuk. Ik wilde het eerst ook, maar echt, buikpijn en troep, vreselijk!
Ehm… Afwachten idd… Niet zo over in zitten, ik zou er idd maar van genieten haha!
hey, ik ben ook 14, heb bijna ondergewicht en wacht ook op mijn ongesteldheid… maarja ik wacht maar rustig af!
Geloof me, als je het straks eenmaal bent, verlang je terug naar deze tijd!
Nee, dat wil je niet :'D
ja dat heb ik ook maar ik eet gewoon hartstikke veel. ik ben 1.53 en ik weeg maar 39 kilo terwijl ik een enorme vreetzak ben! iedereen vind mij te dun maar ik eet gezond en best veel tussendoortjes enzo…
Wees blij dat je er nog geen last van hebt. En het komt vanzelf wel, gewoon rustig afwachten.
geloof me er is echt niks aan je hebt idd geluk
Ongesteld zijn is inderdaad geen pretje, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze zich zorgen maakt (: het is een goed teken als je ongesteld bent/wordt, naar mijn mening. Het komt vanzelf. Gewoon afwachten en maak je geen zorgen!
Jeetje man, waarom zou je buikkrampen en rugpijn willen en dat je elke keer weer maandverbrand moet verwisselen ?
Nee dat wil je niet xD Maar goed, 14 is niet gek hoor. En ik snap je wel, het betekent lichamelijk namelijk dat je ‘vrouw’ wordt. Maar er zitten zoveel nadelen aan, dat je nog even goed mag genieten dat je het nog niet bent
Ik geef toe, toen ik het nog niet was wou ik het ook zijn omdat ik me dan meer ‘‘volwassen’’ zou zijn, maar ik ben het nou aantal jaar en omg ik word er gek van… Ik heb gelukkig niet altijd zoveel pijn enz maar ben nog maar ff blij
Ik snap dat je ongesteld wilt zijn. Ik wilde dat ook toen iedereen om mij heen het ook werd. Maar nu ik het al 5 jaar ben…Nee, doe mij dan toch maar de tijd zonder elke maand een bloedserieus kut probleem te hebben =) Gewoon wachten, je word het vanzelf. Als je 17/18 bent en nog niet ongesteld bent geworden, dan mag je je pas zorgen gaan maken.
Dat komt vanzelf wel.
Wees blij…
Meid, wees blij dat je het nog niet bent.
ik vind dat iedereen wel gelijk heeft maar ik snap haar ook wel hoowr, indd, het doet pijn en het is echt irri maar als iedereen om je heen al ongesteld is en jij niet dan snap ik dat je dan toch denkt van “ik ben anders”, dan snap ik wel een beetje dat je dat wiltl ik bedoel je lichaam maken hormonen aan die zorgen dat jij je voortplant en ongesteldheid hoort daarbij, en die hormonen zorgen er dus een soort van voor dat je dat wilt…