Ik wil niet

Ik gebruik even een vriendin haar account om dit te posten.

Ik en mijn vriend zijn nu ongeveer 8 maanden samen. Ik ben 18 jaar en hij 21. Al vanaf het begin van onze relatie wil hij seks. Ik wil het nog niet omdat ik daar totaal geen behoefte aan heb. Elke keer als hij bij mij komt slapen, of ik bij hem, begint hij over mijn been te strelen en maakt hij echt duidelijk dat hij wil en elke keer wijs ik hem af maar hij snapt het blijkbaar nog steeds niet, ik heb hem ook al enkele keren gezegd dat ik nog geen seks wil. Vorig weekend stuurde hij me ineens dat hij me dit weekend zou verwennen omdat ik dat verdien, hij stuurde dat ‘het’ dit weekend zou gebeuren. Ik heb hem geantwoord dat ten eerste je zoiets niet plant en ten tweede dat ik niet wou omdat ik er niet klaar voor ben. Wat vinden jullie ervan?

Jij bent er nog niet klaar voor dus hij moet nog niks doen.

Als je het niet wil, moet je het ook niet doen. Je vriend zou dit moeten respecteren!

Als je zelf niet wil…je vriend moet dat maar rezpecteren! en anders heel duidelijk je grens stellen!

als hij echt om je geeft respecteerd hij dit en wacht hij ook op jou. maar ik snap wel dat het moeilijk kan zijn voor hem. heb het erover met hem wat hij van jouw verwacht.

Maak het hem duidelijk. Zeg het hem desnoods recht in z’n gezicht. Je moet niks doen waar je niet aan toe bent, en als hij dat niet waardeert en respecteert, dan is het zijn probleem. Dan is 'ie je niet waard.

Als je niet wilt moet je dat recht in zijn gezicht zeggen en dat hij best mag strelen enzo maar dat het niet lijd tot seks. (dat hoe meer die pusht hoe harder jij nee gaat zeggen)

Alleen 8 maanden is al best lang hoor op jullie leeftijd. Waarom wil je het niet? Ben je er bang voor? (verwijt je niks hoor!)

Maar ik kan mij erg goed in hem verplaatsen
ik wil namelijk vaker sexen dan mijn vriend en dat is echt kut en lastig haha)

xx

Ik vind dat je heel goed met je situatie omgaat! Jij zegt gewoon: van hier & niet verder. Heb ik heel veel respect voor! Je vriend zou dit ook moeten respecteren, praat er een keer uitgebreid met hem over?
Nogmaals: ik vind dat je je heel goed aan je principes houd!

Dan niet

Je wil ook nog geen voorspel?

gewoon duidelijk bij je standpunt blijven en dat moet hij maar accepteren…
maar strelen is wel iets anders dan sexs dus dat lijkt me niet zo heel erg

Je moet het pas doen als je er zelf klaar voor bent!
Laat hem je dus niet overhalen als je het niet wilt!

Niks doen wat je niet wilt, als hij van je houdt respecteert hij dat, zo niet denkt hij alleen aan zijn eigen behoeftes en gevoel en ben je hem niet waard. Praat er dus over met hem, dat zal ook opluchting geven

Duidelijk aangeven dat je er nog niet klaar voor bent. Als hij echt om je geeft, respecteert hij dat. Geef ook aan dat JIJ het wel aangeeft als je wel klaar voor bent, want het lijkt me heel vervelend als hij er iedere keer opnieuw aan/over begint…

stel je grenzen op ,je bent nog niet klaar voor .
zeg hem duidelijk dat nee is nee

Het eerste wat ik dacht toen ik je titel zag: NIET DOEN

Ten eerste, goed dat je voor jezelf opkomt!

Maar je vriendje moet dit respecteren, het moet pas gebeuren wanneer jullie er bijde klaar voor zijn en niet alleen je vriend.

Wil je de komende tijd geen seks of überhaupt geen seks. Als je het telkens uitstelt, terwijl je er eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebt, houd je je vriendje zo wel aan het lijntje. Wees heel eerlijk naar hem zodat hij weet waar hij aan toe is.