Ik wil niet om aandacht hoeven smeken.

[i]me beste vriendin kelly, heeft dus nu een vriend. & ik heb t gevoel dat ze me een beetje vergeet. Dus ik vroeg wat ze van het weekend gedaan had, en toen zei ze ja met rick en toen naar de verjaardag van Elise. Terwijl ze die Elise pas net kent! Waarom belt ze mij dan niet ff om wat leuks te gaan doen?
ik ben altijd de gene die belt om wat leuks te gaan doen.
Hoe moet ik hier mee omgaan?

kus.[/i]

Uh, ik ga ook mee naar verjaardagen van vrienden van mijn vriend; en soms ken ik ze helemaal niet. Als mijn vriend vraag ik of mee ga, ga ik niet zeggen; ‘nee, ik ken haar niet, dan ga ik liever met mensen die ik wel ken iets doen’. Zo ontmoet je nooit nieuwe mensen.

Anywho, je kunt het haar gewoon zeggen. Iets van; ‘heuj, ik vind het heel leuk dat je nu met rick bent, maar ik wil niet dat onze vriendschap er onder gaat lijden. we zijn beste vriendinnen, en ik vind het fijn om met je om te gaan; zullen we vaker iets leuks gaan doen?’

Aah dat is vervelend, want ik heb dit zelf ook gedaan bij mijn beste vriendin ik vergat haar volledig :$. Voelde me toen ik het door had heel erg schuldig. Maar praat er gewoon met haar de over. Een beste vriendin snapt dat wel. Succes! :slightly_smiling_face:

Maar ik heb het al een keer gezegd, zelfs een keer voordat ik op vakantie ging was ze de hele week bij hem. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen! & waarom belt ze me nooit?

Ga eens met andere mensen om. Laat haar ff genieten van haar vriendje. Na een tijdje realiseert ze zich wel dat ze meer tijd aan jou moet steden