Ik wil niet met haar cammen

Er zit denk ik wat achter ja, ik wil niet lullig doen. Maar ik denk dat ze wat gemeens van plan is ofzo…

Ik zou gewoon zeggen dat je webcam stuk is ofzo, Ik snap je wel dat je niet nee kan zeggen, want ze is nou eenmaal populair en daar durf je eigenlijk niet tegen in te gaan.
Ja sommige zouden daar echt schijt aan hebben, maar er zijn meiden die er zich echt wat van aantrekken.

Je hebt wel een punt, ja.

Precies dit. Ik vind het nogal verdacht als iemand iets zit op te dringen. Goed idee trouwens van de ‘cam kapot’ :’) Of “het lukt niet” haha. Als je het echt niet wilt, gewoon niet doen.

Geniaal haha

Inderdaad, ik vind het heel verdacht. Ze heeft dus nooit een woord met je gewisseld, en nu wil ze ineens cammen? Zie ik dat goed? Hmm, hier zit iets achter en als het zo’n ‘popi-jopi’ meisje is vertrouw ik het al helemaal niet.
Maar ik snap je situatie wel hoor. Ik zou inderdaad ook gewoon zeggen dat je cam het niet meer doet, dat kan altijd opeens. Of gewoon rechtuit zeggen dat je niet graag voor het even wie je webcam aan zet.

Nou meiden ik heb het dus.
Ik lag in bed na te denken en het schoot me opeens te binnen dat een jongen ooit een nep msn aanmaakte op haar naam - ze kent hem wel -
Dus ik vertrouwde het inderdaad ook niet.
Ik had toevalig wel haar WatsApp dus toen zei ik tegen haar op WatsApp.
Ik heb niet zo’n zin om te cammen. Ben beetje depri.

• haha - En toen zei ze waar heb je het over?
    Ik zeg dat vroeg je op facebook dus zei zegt owhnee 'mijn’facebook praat toch niet tegen je. Dus ik zeg ja waarom? Ze zegt je moet het echt snel verwijderen ik ben het niet dat is … … - ze zei wel een naam hoor- Dus ik zei zo van, hij vroeg dan of ik om 12 uur kwam cammen op Skype. Maar het is dus ook niet jou Skype? Toen zei ze nee, niet doen. Echt verwijderen, ik wil nie dat je in de problemen komt. Dus toen heb ik ‘haar’ facebook & skype gelijk verwijderd.
    En die naam opgezocht is het dus zo’n jongen gewoon van 18 ofso echt heel creepy.

Wat een creep en goed dat je je dat bedacht en het zo aan haar gevraagd hebt