Ik wil niet met haar cammen

Er is echt zo’n ‘popi jopi’ -haha-meisje. Nooit mee om gegaan echt zo’n tut zei opeens hee lieverd kom je skype? ik heb haar niet op skype dus ze vroeg me skype naam balabla. Heb ik ge accpeteerd wil ze gaan cammen… nou dat wil ik dus niet met z’on popi jopi meisje dan weet ik sws nooit wat ik moet zeggen ofso. Dus heb ik gezegt dat het nu niet gaat, wil ze persee heb ik morgen 12 uurs’ochtends met haar afgesproken om te cammen. Dat wil ik dus niet. Wat moet ik doen?
En ik ga niet gewoon zeggen ik heb geen zin, haha.
Sorry voor dat slechte ge type.
Maar wat moet ik zeggen?

xox.

Het eeuwige excuus : Oh shit, cam kapot! Pech gehad *muhahaa*

Wat raar dat ze zoiets aandringt. Ik denk dat er wel meer achter zit dan alleen maar ‘cammen’…

Nou, heel simpel. Wél zeggen dat je geen zin hebt.
Of gewoon gaan cammen. Eén van de twee.

Ik snap het probleem niet.

‘‘Ik heb geen zin om te cammen’’
‘‘Ik wil niet cammen, sorry’’

Sorry, maar “ik wil dat niet” is de enige manier om eronderuit te komen, dat is moeilijk, zeker als mensen blijven aandringen, heb 't ook een keer moeten doen. Maar excuses verzinnen heeft denk ik geen zin, dan wil ze gewoon op een andere keer waarschijnlijk?

En wtf is een popi jopi meisje :’)

je kunt zeggen dat je cam kapot is ofzo?

? Waarom zou ze dat willen? Ik vind het raar.
Je moet gewoon zeggen dat je geen zin hebt daarin, dat je wat beters te doen hebt. Ik weet niet precies wat jouw positie is, maar als je nu een smoes gaat verzinnen, dan wordt het vast opgeschoven. Ze moet maar leren met nee om te gaan?

iemand die populair is volgensmij.

http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/22140431.jpg

^
Haha dat had ik ook al.

Dit dus.

Oke ik ga dan maar gewoon zeggen. "ik heb niet zo’n zin om te cammen.’
En idd ik snapte het ook al niet echt.
Maar ik ga niet zeggen cam is kapot want anders had ik dat net moeten zeggen.

Een cam kan altijd kapot gaan. haha.

Plak je cam af met een sticker. Als je gaat cammen kan ze zien dat ie ‘stuk’ en dat je dus niet kan cammen.

Vind het overigens wel raar dat je niet gewoon nee tegen haar zegt :’)

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd waarom ze het zo graag wil en wat er achter zit (als er wat achter zit dan)

Inderdaad. TS zegt dat ze zelden met haar praat en dat meisje had niet eens haar skype en komt heel leuk en lief doen en daarna dringt ze helemaal aan.

Lijkt me sterk dat er niks achter zit…

^ precies dat dus.

x____Sanne heb je tegen haar gezegt dat je geen zin had om te cammen?