Ik wil niet meer..

Hey allemaal!
Ik zit echt met een probleem. Ik was al heel lang verliefd op een jongen, maar toen ik doorhad dat hij mij niet leuk vond, en dat het toch niets werd, probeerde ik hem uit me hoofd te zetten, dat lukte, het werd minder. Maar nu had een vriend voor me gevraagd wat die jongen (À) nou wilde. En dat ik hem minder leuk begon te vinden.À stuurde me gelijk een smsje dat hij me wel al hee lang leuk vind en dat ie verder met me wil, maar hij ging eerst voor school. (strenge ouders) hij voelt zich heel kut nu. Het was zoo zielig, hij zei dat ir trilde en huilde en zich heel kut voelde, dat ie een lul is dat ie het niet eerder meer heeft laten merken, dat ie zichzelf haat en dat ie nog een kans van me wil. Maar ik kan mezelf niet dwingen om hem leuk te vinden… Vandaag gaan we even praten. Hij snapt niet dat me verliefdheid over kon gaan. Hij zegt dat het bij hem voor altijd blijft als hij verliefd is. maarja. Ik weet niet wat ik moet doen… Ik ben zo bang dat ik straks zeg dat ik t wel wil, maar dat is dan meer omdat ik het zooo zielig vind dan dat ik hem zo leuk vind… dus dat mag en kan ik niet doen…

Xxxxx
Het was zoo zielig

het kan wel zielig zijn, maar als je met hem verkering neemt uit medelij is het nog zieliger… en als je dan dadelijk in een ongelukkige relatie zit is het al helemaal kut :’)

Jaa precies… Ik vind t wel echt moeilijk. Ik vind hem nog wel leuk maar niet zo erg meer als eerst. Dus daarom zit ik ermee…

Kijk even hoe het gesprek van vanmiddag gaat, anders blijf je gewoon vrienden met hem, moet kunnen :slightly_smiling_face:.

Misschien komt je verliefdheid terug als je meer contact met hem hebt. En anders is het jammer voor hem, had hij maar eerder moeten bedenken dat hij je leuk vindt!