Ik wil niet geslagen worden! HELP!!

Ik heb ruzie met een meisje van mijn school
ze denkt dat ik haar bitch heb genoemd maar dat is niet zo
Morgen wil ze me slaan met al haar vrienden erbij
Wat moet ik doen help!!

Terugslaan :'D

Maar wat kinderachtig zeg.

Jah idd kinderachtig ik heb het nieteens gezegd en als ik het gezegd heb so what?
Ik wil niet terugslaan want dan krijg ik ook ploblemen :S

Terugslaan (:

Eh, eerst zeggen: ‘Ik heb je nooit een bitch genoemd, maar dat doe ik nu wel, bitch.’ En als ze je slaat terugslaan.

Maar aangezien je bang voor haar bent denk ik dat je of heel slap ben of heel laf. Dus dan kun je het beste zo veel mogelijk in de buurt van leraren blijven. :wink:

Laat d’r gewoon lekker komen,
laten vrienden een foto maken, want dan kan je d’r aanklagen ^^

Zorg dat je langer op school blijft of dat je met een groep mensen bent wanneer je de school verlaat of neem een andere uitgang.

Bluf.

Ga naar je mentor, of bel de ouders van dat meisje op. Ik vind dat het niet kan dat iemand je zo gaat bedreigen.

ik zou me er niet te druk over maken. waarschijnlijk zegt ze meer dan wat ze ooit gaat doen.

maarja echt wel verschrikkelijk kinderachtig =\ !

Waarschijnlijk zijn dit toch alleen ‘stoere’ praatjes.

Ik ga denkt ik gewoon tegen der zeggen
ik heb je geen bitch genoemd maar Je bent pas een bitch als je om die reden gaat slaan als ze slaat naarde meester dan krijgt zy problemen en ik niet :stuck_out_tongue:

Ben je bang voor haar? Weetje, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn. Iemand die zo laf is om over internet te dreigen doet meestal in het echt niks (ervaring), en degene die het stilst zijn slaan vaker heel hard zonder dat ze zelf weten dat ze het in zich hebben…dus mocht het gebeuren, sla gewoon terug. Ik weet zeker dat ze je bijna niks maakt, zeker niet als ze haar vriendinnen nodig heeft omdat ze het niet alleen aan kan.

Zit je nog op de basisschool?

In de buurt van vriendinnen/vrienden blijven. en idd als ze je toch slaat, zorgen dat je bewijs hebt, kun je aangifte doen…

Alsof iemand een ander gaat beginnen slaan op school? Oké, er zijn vreemde mensen die dat zouden doen al krijgen ze dan waarschijnlijk straf. Maar als ze het zou doen op school, kan je best niet terug slaan want dan is de kans groot dat jij ook straf krijgt.
Dus dan kan je haar best zoveel mogelijk ontwijken, zeker buiten school.

Jah groep 8 Bloos :s

niet terugslaan! dan lijkt het veel minder erg dat zij begon met jou te slaan.

Je zou maar bitch hebben gezegd. :open_mouth:

Bij leraren en langer op school vijven heeft geen zin… Dan ziet dat meisje dat je laf bent en dan heeft ze je juist waar ze je hebben wilt… En daarbij kan ze je nog gaan pesten… Je moet gewoon voor je zelf opkomen en niet terug slaan… Want als ze jou slaat heeft zij een probleem en niet jij… Zij wordt geschorst en wie weet van school gestuurd (gaat tegenwoordig snel) en daarbij is het denk ik bluf van dat meisje… Succes morgen en het komt wel goed!