Ik wil niet dat school begint pff

Ik ga voor de 3e x naar een andere school waar ik echt niemand ken en waar zoveel kapsoneswijven zitten ( daar hou ik echt niet van! ). Nu ben ik echt nerveus en ik stress want ik hou der niet van om alleen te zijn in de lessen/pauzes. Wat nu?

Probeer daar gewoon vrienden te maken, gewoon wees jezelf. Maar wel vervelend dat dit nu je 3e x is dat je van school verandert ! :astonished:

Je kent er niemand, maar er zitten wel ‘kapsoneswijven’ … How do you know?

Misschien vallen die mensen reuze mee, eerst zien en dan pas oordelen. Zoek gewoon mensen waarmee het klikt en zie het dan wel.

Ik denk dat iedereen wel zenuwachtig is om terug te gaan naar school, zeker als je in een nieuwe klas komt.

Neem even een lekker bad vanavond lekker ontspannen met misschien gezichtsmasker erbij enzo? Zodat je beetje rustig wordt en lekker kan slapen deze nacht ! :stuck_out_tongue: Of een lekker kop warme thee zal ook wel smaken ! Hee trek je niets aan van die kapsoneswijven er is vast wel een meisje die je supergraag mag en zij jou ook ! Wel jammer dat je al 3 keer naar een andere school moet ! Maak er het beste van meisie ! Zonder dat je het weet is het jaar voorbij en heb je er helemaal van genoten en was het een superjaar ! Succes meid !

Omdat een goeie vriendin van mij eerst daarop zat en toen schreef ik me daar in kwam ik erachter dat ze later er niet meer erop staat (geschorst). En ze vertelde me al heel vaak dat er best veel kapsoneswijven daarop staat enzo

Dat betekent toch niet dat die meiden in jouw klas zitten? Bovendien zal heus niet iedereen ‘kapsones’ hebben…

Well, ik zou het eerst zelf maar eens gaan ondervinden als ik jou was. Misschien valt het allemaal wel reuze mee. =)
En jouw vriendin zal ook wel niet zo’n lieverdje zijn, je wordt niet zomaar geschorst, toch?

Ik zou echt met een optimistische instelling daar naar toe gaan. Als anderen zien dat jij er vrolijk uitziet dan trek je vanzelf wel de juiste mensen aan.

ik heb ook geen zin, ik blijf zitten en ken niemand op havo 4, ik heb ze wel eens gezien maar ze leken me niet echt aardig
naja probeer er t beste van te maken, doe aardig tegen ze & wees spontaan (:
that’s what I’ll try