Ik wil niet dat andere mensen aan mij denken

Sorry, ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus ik plaats het maar hier.
Maar ik wil niet dat andere mensen aan mij denken.
beetje lastig te begrijpen dus ik geef een voorbeeld:
ik sta heeeeeel slecht voor wiskunde en de kans dat ik niet overga is groot alleen maar door wiskunde. mijn mentor zei dat ik bijles kon krijgen van een 6e klasser die goed is in wiskunde. maar dat wil ik niet simpelweg omdat ik niet wil dat andere mensen aan mij moeten denken en mij moeten helpen. daarom zeg ik dit ook op het internet en niet in het echt, omdat ik weet dat het hier meestal niemand geen ene fluit boeit maar in het echt dit tegen iemand vertellen is een ramp. ik schaam me niet, ik wil gewoon niemand met mijn problemen opkroppen. zelfs een vertrouwenspersoon wil ik niet. alleen op forums durf ik echt mijn verhaal te doen. ik hoef niet per se hulp of zo (verwacht ik ook niet) maar als dat kan zou het heel fijn zijn. dus wie heeft tips om hier van af te komen?

xx :kissing:

Als ze het erg zouden vinden zouden ze je niet helpen! als de mensen het zelf aanbieden zadel je ze niet met je problemen op vind ik :slightly_smiling_face:

dat weet ik zelf ook wel, maar ik wil gewoon niet dat ze aan me moeten denken.

Naja je kan het leven niet in je eentje doen, dat kan niemand. Hulp heb je gewoon nodig soms, of je het nu wilt of niet. Wees blij dat ze je willen helpen! Er zijn ook scholen die je gewoon laten staan zo.