ik wil niet alleen zijn

hoii, binnekort heb ik kamp, heel leuk natuurlijk, maar er is een heel irritand probleem waar ik elk jaar mee zit :bored: ik heb vorig jaar hier erg van gebaald en daaarom vraag ik het even :flushed: ik heb 2 vriendinnen in mijn klas en in totaal zijn we dus met z’n 3e. in debus zit je met 2 naast elkaar. ik heb vorig jaar gehad dat ik alleen zat, omdat mijn vriendinnen toen ik ziek was al hadden gekozen wie naast wie zat :hammer: ik vond dit erg want ik zat 4 uur alleen, en er kwam ook nog is een docent een uur naast me zitten :dry: ik wil dat dit dit jaar niet overkomt, en ik ben heel bang dat mijn 2 vriendinnen naast elkaar gaan en ik weer alleen zit :rage: ik zou dit heel erg vinden ! dus ik wou eenvan hun vragen, maar dat ga ik ook niet doen, want wie moet ik dan vragen? ikk kan echt niet kiezen en bovendien zit die ander dan alleen :bored: :bored: :bored: wat moet ik doen??

Ik zat ook regelmatig alleen, ik vond het niet zo erg, lekker een muziekje in, en je benen op de stoel naast je, 4 uur chillen.
Of er komt iemand anders naast je zitten, is ook niet zo erg. Het is maar een busreis.

Misschien kan je voorzichtig vragen of er iemand naast je wilt gaan zitten, één van hun, omdat je de vorige keer al alleen zat?

Kun je niet achterin zitten, want daar heb je meerder plekken naast elkaar, of ga vlak voor/achter zitten (of die andere vriendin), dan zit je iig nog bij elkaar?

ik heb vorig jaar dus ook alleemn gezeten en k vond het echt vreselijk! ik verveelde me dood :frowning_face:

ik zit toch liever naast iemand, en achterin zitten alle leraren :frowning_face:

Ik zou gewoon maar een vriendin gaan vragen dan, en mochten zij weer al beslist hebben kun je toch ook naast hun gaan zitten met het gangpad ertussen?

Gewoon achter of naast (andere kant van het gangpad) die vriendinnen gaan zitten als zij naast elkaar gaan zitten en er niet zo’n drama van maken.

Je hebt misschien 2 goede vriendinnen maar dat betekent toch niet dat je niet naast iemand anders kan zitten?

Hoi, ik herken dit heel erg! 3 jaar geleden zat ik met nul vrienden in een bus, en zat toen ook alleen. Wat ik toen heb gedaan is inderdaad vooral muziek luisteren en af en toe een beetje kletsen met mensen in de buurt. Ik trok het me heel erg aan dat er niemand aast me zat, maar ach, je moet het maar zo zien: je hoeft je eten niet te delen😅 Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer er boven te staan!