Ik wil nee zeggen, maar hoe zeg ik het.

Oke, een jongen uit mijn klas heeft me dus net verkering gevraagt op msn.
Naja, niet mijn manier maarja.
Hij vind mij leuk, maar ik heb niet op de manier als in verliefd.
Dus hoe kan ik nou nee zeggen, zonder dat het heel erg hard aan komt?

Het komt altijd wel hard aan. maar zeg gewoon dat je hem aardig vind maar geen speciaale gevoelens voor hem hebt.

Sja, gewoon zeggen dat je niets voor hem voelt ofzo?

Zeg dat je hem een aardige jongen vind, maar verder niks voor hem voelt.

[i]
zeg dat je beter vrienden met hem wilt blijven.

want wat wil je liever: dat je ja tegen die jongen zegt, en het dus totaal niet meent. en je die jongen dus valse hoop geeft.

of eerlijk tegen hem bent, en gewoon als vrienden verder wil gaan!
succes meid.
[/i]

Zeg gewoon; Sorry maar ik voel niks voor je of Sorry maar ik ben niet verliefd op je dan weet hij gelijk waar die aan toe is.

en ee ee Nee

‘Ik vind je een hele leuke en speciale jongen, maar niet meer dan dat, sorry.’

Volgensmij ben jij zo iemand die ‘ja’ zegt als een jongen aan je vraagt of je seks met hem wil hebben, ookal wil je het eigenlijk niet. Maar je zegt ‘ja’ omdat je hem niet wil kwetsen.

Ik ben zo opgevoed dat ik ‘nee’ zeg als ik ‘nee’ bedoel. Het is heel belangrijk om nee te kunnen zeggen, en er niet omheen te draaien.

oke, even serieus. dat slaat nergens op?

jij trekt wel heel snel conclusies. ‘Verkering’ is toch absoluut niet hetzelfde als seks? en ze vraag hoe ze nee moet zeggen, ze zegt toch niet meteen ja??

OT: ‘sorry maar ik voel op die manier niks voor je’, ik vind dat ‘vrienden blijven’ altijd een beetje stom, want 9 van de 10 keer houdt 1 van de twee meer afstand vanwege de ongemakkelijke situatie en verwatert de vriendschap.

N-E-E. dat wil ik niet.

Als je al niet weet hoe je ‘nee’ tegen verkering moet zeggen, denk je dat het dan wel lukt met seks?

zegt tgn hem : eey ik weet wat je voor mij voelt enzo maar ik wil nu nog even single blijven enzoo nog even van het leven genieten zonder iemand XD en ik bn pas nog maar 14 (k zeg maar wat XD).

zoietss dan XD ik hoop datje er wat mee kan XD

xxx

Hou het simpel.
Ik vind je een aardig jongen, maar ik heb geen speciale gevoelens voor je.
Geef hem geen ‘valse hoop’.

Het zal altijd hard aankomen. Er is geen manier om het zo te zeggen dat het geen pijn doet bij die jongen.
Ik snap ook wel dat je er moeite mee hebt, zeker als je nog jong bent, om nee te zeggen tegen een jongen.