Ik wil m'n vriendin koppelen ^.^

Helloo (:
ik wil m’n vriendin graag koppelen aan haar crush maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken, ze gaan al heel veel met elkaar om omdat we samen in de klas zitten, ik denk dat die jongen haar ook wel ziet zitten maar ze durft het niet tegen hem te zeggen… dus KOPPELTIPS? :hammer: xx

Ik zou haar gewoon aanmoedigen, zodat ze zelf een move maakt. Ik heb niet het idee dat het beter uitpakt als jij ze aan elkaar probeert te koppelen. Waarschijnlijk onstaat er dan juist een vrij ongemakkelijke situatie.

Ik zou er eerst maar wel zeker van zijn dat ze elkaar echt leuk vinden en dat je vriendin het oké vindt dat je je ermee bemoeit, want niet iedereen waardeert dat altijd even goed.

Maargoed, kan je misschien iets organiseren waarbij je ze allebei uitnodigd (met eventueel meer mensen). Een feestje of etentje of iets dergelijks.

ja niet teveen mee bemoeien, dat is vaak een afknapper.

Hmm, ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als iemand mij probeerde te koppelen,
ik vind dat ze gewoon haar moed moet verzamelen en het gewoon tegen hem moet zeggen.

Je kan haar natuurlijk aanmoedigen/steunen.

ik weet of dat wel een goed idee is,het wel goed bedoelt maar het moet van beide kanten klikken.
Het aanmoediege er van is wel een optie.
misschien dan maar uithoren,en kijken maar of ze nou echt bij elkaar passen.