ik wil m'n ex terug

[i]ik had gister een verjaardag
en daar was hij ook m’n ex
we hadden elkaar al bijna een jaar niet gesproken ondanks dat we wel bij elkaar op school zaten
maar nu was het zo dat mijn beste vriendin helemaal dronke was en vet moest kotsen waardoor ik me vet schuldig voelde en helemaal van slag was

en wie heeft me toen 20 min vastgehouden en getroost juist hij
op het eind gaf hij me zelfs een kus op m’n wang en nu voel ik het alweer ik begin weer wat voor hem te voelen

maar het punt is ook dat hij een vriendin heeft…
en ik met een jongen ben geweest op die verjaardag
waar ik ontzettend veel spijt van heb

weet iemand hoe ik dit moet aanpakken??

xx[/i]

Hem sms’en en bedanken voor zijn hulp op die verjaardag?

Gewoon zeggen dat je nog steeds heel veel van hem houdt
en hem terug wilt enzo.

Je zegt het zelf, hij heeft een vriendin, dus wat mij betreft einde verhaal, ookal vind je hem nog zo leuk, en doet hij nog zo lief. Hij heeft toch een vriendin…

Waarom is het uit gegaan met die jongen? Daar zou ik eerst bij nadenken. Ik denk namelijk dat dit niet voor niks is gebeurd… En ik denk eerlijk gezegd dat het feit dat je wat met een andere jongen gedaan hebt ook geen goed teken is. Het is volgens mij niet raar dat je hem nog leuk vind, maar nogmaals, het is niet voor niks uit gegaan, toch?

Ik sluit me aan bij chocolaatje en Maaihoofd.

voordat m’n vriendin zo raar deed ging ik met die jongen
en daarna ging ik pas met m’n ex praten
en waarom het uit ging ik weet het geeneens meer
het is een jaar geleden en het was volgens mij omdat we het vakantie was en we elkaar te lang niet meer hadden gezien …

xx

Maar aan de ene kant, is het fout, want hij heeft een vriendin (: …
Hoe wil je dat aanpakken dan?

oké, nou dan zou ik het even afwachten. Want hij heeft idd een vriendin. Als hij net als jij weer gevoelens heeft gekregen, dan zal hij die of onderdrukken omdat hij voor zijn huidige vriendin kiest, of hij zal zijn vriendin dumpen en voor jou kiezen en daar kom je dan vanzelf wel achter :slightly_smiling_face:

Het is een beetje een lastige situatie, en ik denk dat je er weinig mee kunt :frowning_face:

succes iig :slightly_smiling_face:

ik wil mijn ex ook terug, eerst praate ik niet meer met hem op msn. nu wel heel veel.
zit binnekort 1 week lang met hem op de zeilschool, ben benieuwd…
heb hem sinds het uit is niet meer gezien,
dus weet niet hoe ik reageer…

vertel hem dat je weer iets voor hem voelt.
je hebt kans dat hij je niet wilt omdat hij een vriendin heeft maar misschien voelt hij stiekem wel het zelfde voor jou haha, dus probeer het gewoon.

Hij heeft een vriendin: daar moet je niet tussenbeide komen.

vind ik niet, als jij hem echt wilt moet je er voor vechten.

Nou ik vind dat, als je echt van iemand houd, je diegene alle geluk in de wereld wenst. Ook al deelt diegene dat geluk niet met jou.

ja dat is ook wel zo, maar als jij ook met hem gelukkig kan zijn zou je dat dan niet liever hebben?

Omdat je dan een totale bitch bent omdat je iemand afpakt. Bovendien, als hij vreemdgaat/dumpt voor een ander zie je ook gelijk weer hoe hij is… het kan je zelf ook overkomen dan …

ja daar heb je gelijk in je ziet dan tot hij vreemd zou gaan en je bent een bitch maar toch als jij hem wilt moet je er voor vechten en even niet aan dat andere meisje denken maar als je zeker geen jongen wilt die vreemd gaat dan moet je het zo laten. je krijgt niet zomaar altijd alles wat je wilt soms moet je der gewoon iets voor doen ook al ben je dan een bitch