Ik wil mijn kamer pimpen!! Tips&tricks?? ;D

Heej allemaal,

Ik heb gezien dat er op girlscene heel veel crea. meiden zijn. En ik zit al heel lang met een probleem:

Ik wil mijn kamer pimpen, maar ik zou niet weten hoe! Ik vind dat het er kinderachtig uit ziet, voor iemand van 13. Zo ziet het eruit:

1. De muren:
    3 van de 4 muren zijn saai wit, eentje is blauw met een rand in het midden. Met dolfijnen erop -.-

2: Mijn dekbed:
Het deken met dolfijnen, en het kussen felblauw -.-

3: Mijn bureau:
Dat is best saai, ik kan het netjes opruimen, maar het ziet er dan niet warm en knus uit. Daar houd ik dus van, warm en knus.

4: Mijn deur:

Er hangen posters aan de deur… En kaartjes van het huis anubis ( had ik blijkbaar gedaan toen ik me verveelde)
En de deur is blauw geschildert

5: Mijn gordijn:

Mijn gordijn is dik en bruin, echt heeel lelijk, want het stemt niet op de rest af, het is zegmaar best wel een rommeltje.

6: mijn kasten&kastjes:

Saai eikenbruin. Houd ik niet van, dat ouderwetse :S

Nou dat was het wel zo’n beetje. Ik zal ook erbij zetten waar ik van houd, misschien maak dat het een stuk makkelijker.

Ik houd van:

Zwart rood roze.
knus en gezellig,
rustig
iets wat op de kleuren afstemt, (bv. geen blauw kussen en felrood dekbed)

Dankjewel allemaal!!!

http://forum.girlscene.nl…_message/6143959#m6143959

Nou vraag interieusadvies zou ik zeggen haha. Er is net een topic geopend daarover, kost je wel 5 euro =P.

Maare ga met verf aan de slag, je eiken meubelen kun je zo oververven, ook je muren zou je kunnen schilderen, koop nieuwe gordijnen (dat scheelt echt meteen een hoop). En koop wat nieuwe dingetjes. Of bijv. 2dehands op marktplaats ofzo, wat je dan weer overschilderd. Ik heb zelf bijna alles 2dehands op mijn kamer en daarna zelf opgeknapt en geschilderd. Bijv, een buikkastjes, een oud (antiek) dressoir, een oude stoel, een oud kastje wat ik als nachtkastje gebruikt. Mijn bed en bureau komen nog uit mijn "oude’ kamer. Maar ook mijn bureau heb ik onderhanden genomen. Door hem over te schilderen en het deurtje en de zijkanten te bekleden met het behang wat ook op mijn muren zit.

Goeie tip! Ik schrijf het zkr op in mijn lijstje!! Thnx

je kunt ook posters weg doen, en dan ervoor in de plaats vrolijke schilderijen doen. bij de ikea superleuk en supergoedkoop, ik heb er ook een met allemaal vrolijke frutseltjes, maakt je kamer heel knus.

als je een hoge kamer hebt kun je een hoogslaper met bank eronder bij de ikea kpen, want dat vin ik wel gezellig!! en footolijstjes, een vloerkleed en je kamer kleiner laten lijken kan ook…je kan je kamer donkerrood verfen en heel veel kussentjes op je bed zetten!

Wat ik heel leuk vind, -hebikzelfook- is gewoon een plank zoeken die je mooi vind, die in 3 (gelijke) stukken zagen, en die dan of in een trappetje of - _ - ophangen met leuke vaasjes erop!