ik wil mijn haar laten knippen HULP NODIG!

Hoihoi, ik ga vanavond mijn haar laten knippen maar ik weet echt niet wat ik moet. Ik heb nu steil / dood lang haar, en ik kan er echt helemaal niets meer mee. geen staart, knot, niets. het ziet er super kapot uit.

heeft iemand misschien een leuk idee? er moet zeker 7/10 cm af…

http://i40.tinypic.com/2lo1zs4.jpg

http://i44.tinypic.com/hsrubc.png

Ik zou er af knippen wat nodig is, en de rest lekker zo laten. Op die foto heb je mooi haar.

Echt mooi haar! zoals maaktnietuit zegt eraf knippen wat nodig is verder gewoon laten zitten :slightly_smiling_face:

Afknippen voor zover de kapper zegt dat nodig is en NIET meer stijlen-fohnen maar goed verzorgen.

Op de foto’s ziet het er echt heel mooi en gezond uit!
Als je het nog niet gedaan hebt, zou ik (als je bij je kapper een afspraak moet maken, want bijv. bij brainwash hoeft dat niet) bellen en zeggen dat je echt nog geen idee hebt wat je met je haar moet doen. Dan kunnen ze misschien meer tijd voor je inlassen en kan je samen met de kapper kijken wat je leuk zou staan. Als ik naar mijn kapper ga, moet ik vroegtijdig aangeven wat ik wil, want als ik het bijvoorbeeld zou willen verven duurt dat langer en moeten ze daar dus rekening mee houden met andere afspraken. Een kapper met ervaring en die jou op dat moment echt ziet, kan over zoiets een beter mening geven dan wij met een foto.

ik ga naar de thuiskapster bij mijn tante, dus kan ik haar altijd advies vragen :slightly_smiling_face: ik heb hier echt altijd moeite mee, weet gewoon nooit wat ik wil. maar nu moet er echt een stuk af het is zo lelijk, kan er niets mee. het hangt altijd zo slap…

op de foto ja, maar in het echt is het echt zo dood en lelijk als ik weet niet wat. tuurlijk zit op foto’s haar altijd net weer een stuk beter haha.

@; ik stijl nooit, fohn nooit en ik was het altijd met shampoo en onder met cremespoeling. (:

Ik zou gewoon het stuk er laten afknippen dat dood is & shampoo en cremespoeling gebruiken voor haar dat snel beschadigd.

misschien laagjes? als je wat anders wilt

ja daar dacht ik ook al over, dan krult het sws een beetje op.
maar vanaf waar dan ongeveer? schouders of langer?

ligt eraan hoe erge krullen je wilt.
je kan lange laagjes doen; minder krul
of korte laagjes; meer krul

Had ik maar zo’n mooi lang haar als jij hebt! Bij mij komt het net tot over m’n schouders… Het schiet maar niet op haha.

Je zou eraf kunnen knippen wat nodig is, dus de 7/8cm die je in gedachten hebt. Maar misschien moet er wel meer af, je kapper weet dit het best! Dat zou ik er sowieso vanaf laten halen.

Of je laat het tot iets over je schouders knippen? Of juist laagjes, dat lijkt me ook wel mooi. En zeker als het wat krult. Ik houd van krullen haha. Al kan ik me voorstellen dat je dat zelf niet zo mooi vindt.

Misschien kun je ook eens op kapperssite kijken, daar heb je veel verschillende kapsels gesorteerd op lengte, kleur, type haar etc. (Al zou ik niet zoveel naar de kleur kijken, maar op model. Dat is in elk geval wat ik altijd doe, je kunt altijd nog zelf bepalen in welke kleur dat je het wilt). Mijn kapper doet daar altijd een beetje moeilijk over, ik heb bruin haar. En ik neem altijd een foto mee van hoe ik het ongeveer wil. En dan gaan ze ook altijd meteen over de kleur beginnen omdat die vaak niet overeen komt. Die willen cashen natuurlijk haha.

Ik hoop dat je iets leuks vindt!

Ik vind het zo echt heeeel mooi!

Klein stukkie eraf zodat de dode puntjes eraf zijn maar meer zou ik niet doen! je hebt mooi haar :slightly_smiling_face:

je zou het achter in een punt kunnen laten knippen, zo staat een staart en vlecht bijvoorbeeld ook heel erg mooi!
Als je ze leuk wilt opsteken etc. doet een beetje volume mousse echt wonderen!!
ik heb van mezelf krullen, maar soms stijl ik ze en na 1 dag zitten ze dan ook een beetje plat, dan doe ik er wat mousse flink inknijpen en zitten ze weer wat voller!

Laten afknippen tot net boven je borst, en ik denk dat een rechte pony je wel zou staan, maar zo is het ook mooi