Ik wil mijn haar bruin verven..

^oh dat is echt jammer
Want oranje is nogal… hmpf

Jaaaa. De uitgroei is alleen wel heel irritant, aangezien je natuurlijke kleur heel ver van de nieuwe kleur staat. Ik heb ook lichtblond haar en ik wil het ook verven, maar iedereen verbiedt het me :pensive:

Ik denk dat je meer een type blond bent.
Maar je kan het altijd proberen!

ik heb mn haar ook bruin geverfd, ik had van mezelf donkerblond. maar heb er echt spijt van. so if I was you, dont do it.

Ik vind doen , zou wel mooi zijn , proberen kan altijd

nee. niet doen

niet doen, zonde!

Zoals de 2 voor me ook al zeiden: Niet doen!

Ik zeg doen!

Dat vind ik wel een rare uitspraak , eerlijk gezegd.

bedankt allemaal. (l)

kan het misschien wel leuk zijn als ik donkerdere (wat een woord) highlights neem?

ik vind jouw haar echt supermooi!

Had ik het maar zo XD.

Ik zou je haar een andere kleur blond maken. Misschien goudblond ofzo. Of zoals je zelf al voorstelde lowlights erin doen.
Zo’n kleur vind ik altijd wel mooi:

http://www.insidepromhair.com/lauren-conrad-prom-hair-style.jpg

Ik moet wel ff zeggen dat ik die kleur bruin op dat plaatje zelf héél mooi vind! Als ik jou was zou ik het gedaan hebben.

niet doen!
Oke je moet het helemaal zelf weten, maar ik had ook jouw blonde haar, toen had ik het bruin gemaakt en werd ik superrrrrbleek! Buiten dat wilde geen 1 kapper het terug naar blond maken omdat dat heel moeilijk is dus heb ik gedwongen met bruin haar rond gelopen. Toen ontkleuring gehaald en toen heb ik met knal geel haar rond gelopen. Met zilvershampoo is het weer normaal geworden, na 10jaar tijd. Het is nu 100x doder, vreselijk.
Maar je moet het zelf weten :smirk:

ik denk dat het je leuk gaat staan! :slightly_smiling_face: