Ik wil mijn haar bruin verven..

Nou, ik heb dus blond haar en ben het best wel zat, dus ik zit er over na te denken om mijn haar bruin te verven? Ik vraag het maar aan jullie, ik heb mijn vriendinnen natuurlijk ook om advies gevraagd. Maar de een zegt dat ik het niet moet doen, en dat ik blij moet zijn me blond haar. De ander zegt juist dat het heel goed zou kunnen staan?

Dus ik wil jullie mening graag :grin:

dit is hoe ik het nu heb:

http://i40.tinypic.com/2hgwrpy.jpg

en deze kleur wil ik ongeveer hebben:

http://www.consumer.schwarzkopf.nl/uploads/pics/01_hair_and_beauty_05.jpg

nee niet doen! jij hebt een blond gezicht. nouja ik bedoel er mee te zeggen dat jij een gezicht hebt waar blond haar erg goed valt beetje lichte huid lichte ogen en dan bruin haar zal denk ik niet echt een top idee zijn

Ik heb echt geen ervaring met dit.
Maar ik vind jouw blonde haren echt mooi <3

Ik zou het niet doen. Ik heb zelf ook m’n haar bruin geverfd terwijl ik ook blond ben. Je zit er altijd aan vast en je eigen haarkleur heeft verschillende kleuren, als je het verft is het zegmaar een ‘lap’ bruin. Maarja, zelf weten !

Ik denk dat je er misschien wat te bleek mee zal lijken. Ik zou je aanraden te beginnen met een kleurspoeling en dan kijken of het je wat lijkt.

Okee bedankt allemaal (l)

ja, dat is wel een idee. alleen bij kleurspoeling kun je er niet echt aan wennen omdat het dus na een paar dagen alweer normaal is.

een vriendin van me heeft donkerblond haar met daarin wat highlights. Zij heeft kleurshampoo erin gehad, maar dat was echt mislukt! Ze waren rood/roze geworden en sommige delen waren niet eens een andere kleur. Na 10x wassen was het er nog niet uit… En kleurspoeling pakt ook minder goed.

Succes!

Bij mij blijft dat weken zitten hoor. Ik bedoel zo’n 24 wasbeurten kleurspoeling

Nou, daar vergis je je in, ik heb een keer een kleurspoeling gehad en die heeft er een half jaar in gezeten, misschien wel langer :stuck_out_tongue: