Ik wil mijn haar bruin verven..

Nou, ik heb dus blond haar en ben het best wel zat, dus ik zit er over na te denken om mijn haar bruin te verven? Ik vraag het maar aan jullie, ik heb mijn vriendinnen natuurlijk ook om advies gevraagd. Maar de een zegt dat ik het niet moet doen, en dat ik blij moet zijn me blond haar. De ander zegt juist dat het heel goed zou kunnen staan?

Dus ik wil jullie mening graag :grin:

dit is hoe ik het nu heb:

http://i40.tinypic.com/2hgwrpy.jpg

en deze kleur wil ik ongeveer hebben:

http://www.consumer.schwarzkopf.nl/uploads/pics/01_hair_and_beauty_05.jpg

nee niet doen! jij hebt een blond gezicht. nouja ik bedoel er mee te zeggen dat jij een gezicht hebt waar blond haar erg goed valt beetje lichte huid lichte ogen en dan bruin haar zal denk ik niet echt een top idee zijn

Ik heb echt geen ervaring met dit.
Maar ik vind jouw blonde haren echt mooi <3

Ik zou het niet doen. Ik heb zelf ook m’n haar bruin geverfd terwijl ik ook blond ben. Je zit er altijd aan vast en je eigen haarkleur heeft verschillende kleuren, als je het verft is het zegmaar een ‘lap’ bruin. Maarja, zelf weten !

Ik denk dat je er misschien wat te bleek mee zal lijken. Ik zou je aanraden te beginnen met een kleurspoeling en dan kijken of het je wat lijkt.

Okee bedankt allemaal (l)

ja, dat is wel een idee. alleen bij kleurspoeling kun je er niet echt aan wennen omdat het dus na een paar dagen alweer normaal is.

een vriendin van me heeft donkerblond haar met daarin wat highlights. Zij heeft kleurshampoo erin gehad, maar dat was echt mislukt! Ze waren rood/roze geworden en sommige delen waren niet eens een andere kleur. Na 10x wassen was het er nog niet uit… En kleurspoeling pakt ook minder goed.

Succes!

Bij mij blijft dat weken zitten hoor. Ik bedoel zo’n 24 wasbeurten kleurspoeling

Nou, daar vergis je je in, ik heb een keer een kleurspoeling gehad en die heeft er een half jaar in gezeten, misschien wel langer :stuck_out_tongue:

okee. een vriendin van mij had namelijk al na 7 wasbeurten dus vandaar. maar bij een kleurspoeling is het toch sowieso al dat je eigen kleur ook gelijk een stuk vervaagt ofzo?

Laat het zo! Je hebt een super mooie haarkleur.

Ik zou het echt echt echt niet doen. Je haar is heel mooi en dikke kans dat je het over een tijd af moet knippen omdat het dood is gegaan van het verven. En daarnaast, je hebt echt een huidskleur waarbij blond het mooiste is.

Sorry even offtopic: Welke gebruik jij dan? En hebben ze die ook in het felrood?

Ik heb al die van Country Colors gebruikt (herfstrood, maar hebben ze ook in felrood) en die van l’oréal: casting creme gloss of zoiets. Die van l’oréal vind ik beter en ik ga in de zomer de kleur terra cotta eens proberen. Die is wel behoorlijk rood.

Bruin is altijd mooier voor een dame. Vind ik. Doen.

Niet doen, jouw kleur blond haar zul je nooit meer terug krijgen.

Hey ik heb ook blond haar en wil het ook graag verven (http://i40.tinypic.com/23rti0w.jpg)
Maar ik mag niet, iemand een idee het van nature donkerder te maken?? of is dat gewoon een domme vraag

met van nature bedoel ik zonder te verven =)

okee bedankt allemaal. :grin:

@ INeedCookiesNOW
ik denk niet echt dat daar een mogelijkheid voor is…