Ik wil mijn ex

Het is nou al 8 dagen geleden. M’n vriendje maakte na 7 maanden. We hadden elkaar al lang niet gezien en hij maakte het ineens uit 'omdat ik niet meer verliefd op je ben’ zei hij.
Ik mis hem en ik wil hem terug. Ik was er écht zeker van dat hij diegene was, diegene waarbij ik hoorde, ik wist het zeker. En dat gevoel had hij eerst ook. Ik weet echt niet wat ik moet doen, hij wilde vrienden blijven. Maar ik wil meer…
Vandaag jarig, ik kreeg een stom ‘Gefeliciteerd!!’ smsje van hem. Echt nog nooit zo’n kutverjaardag gehad…

Je ex terug, kan dat?
En hoe?

Ja jullie denken: Je ex is niet voor niks je ex. Maar ik heb er niet voor gekozen om hem als ex te hebben…

had je hier pas niet al een topic over?

Alles kan, maar als hij echt niet meer verliefd op je is lijkt het me van niet dat hij nog bij je terugkomt. (en anders, je wilt toch niet met iemand samen zijn die niks meer voor je voelt?) Wel kut dat het nu je verjaardag verpest… alsnog gefeliciteerd.

foutje

Tuurlijk kan dit
Zelf ben ik ook ooit eens terug iets begonnen met mijn ex nadat hij me bedrogen had
Dit lukte niet omdat ik geen vertrouwen meer in hem heb
Maar in jou geval zou het nog wel kunnen, misschien als jullie even geen contact meer hebben dat hij terug aan je begint te denken en je mist?

Ik zit in hetzelfde schuitje als jou, alleen mijn ex heeft het ruim 10 weken geleden uit gemaakt. Ik wacht gewoon af tot we weer naar school moeten, dan zien we elkaar waarschijnlijk weer en natuurlijk hoop ik dat hij zich dan bedenkt en me terug wil, maar geen idee of dat ook gebeurt. Verder ben ik het eens met chocolateshake.

Anders vraag je aan hem of hij een keer tijd heeft omdat je met hem wilt praten… En dan vertel je gewoon hoe je je voelt en wat je van de hele situatie vind, maar als hij je echt niet meer leuk vind zou ik dat niet doen

ik had 2 maanden een vriend,
en hij maakte het uit omdat hij " niet toe was aan een relatie "
net voordat hij op vakantie ging hé -__-
en nu vind ie dus een meisje leuk,
en ik wil hem nogsteeds maarja er zit niks anders op dan hem
vergeten… kan er moeilijk iets aan veranderen

maarja sorry ik heb dus geen tips voor je…
je verdient beter.

Liefde moet van twee kanten komen. Jij kunt je ex wel terug willen hebben, maar hij heeft het niet voor niets met je uitgemaakt. Hij heeft ervoor gekozen om niet meer je vriendje te zijn, en zijn keuze moet je respecteren. Er is niks wat je kunt doen om hem terug te krijgen. Klinkt hard, maar is wel zo. Hij kan hooguit uit zichzelf bij je terug komen, maar daar moet je niet op hopen. Laat hem met rust, en ga door met je leven.

Had ik ook met mijn vriendje, na 15 maanden maakte hij het uit met als reden: niet meer verliefd.
Dat is zo onbegrijpbaar voor je als je zelf nog wel verliefd bent. Ik kan het me helemaal gewoon niet voorstellen en wil hem ook terug, Het is nu 3 weken uit. Ik mis hem verschrikkelijk en vond het echt een fijne relatie. Ik zou ook vorige week met hem mee op vakantie zijn gegaan, dat is dus ook niet doorgegaan, ik had me er zo op verheugd en ben er nog elke dag verdrietig over.

Over 3 weken gaan we weer naar school en we zitten bij elkaar in de klas, ik hoop natuurlijk dat hij me mist, maar denk ook dat hij daar niet echt de kans voor heeft gehad aangezien hij 1 week nadat het uit was 1 week met vrienden naar texel is geweest en aansluitend daarna 2 weken naar zeeland. hij heeft nu vast heel veel lol en denkt er niet meer aan terwijl ik helemaal overstuur ben…

het is zo oneerlijk allemaal!

Ja ik snap het. Maar het is zo moeilijk te beseffen. Vooral omdat ik voor de vakantie heeeel erg bang was dat we uit elkaar zouden groeien en hij maar volhouden: niet bang zijn blablabla. En het is gebeurd, dus geef ik mezelf de schuld…

Dat snap ik, en ik snap dat het moeilijk is. En dat zal het nog wel even blijven. Maar je moet jezelf de tijd gunnen om er overheen te komen. Het is nog ‘maar’ 8 dagen geleden, lijkt een hele tijd maar hoe langer het is, hoe minder pijn het gaat doen. En je moet het jezelf natuurlijk ook gunnen om weer blij te zijn zonder hem. Ik neem aan dat je ook nog leuke vriendinnen hebt aan wie je je aandacht ook kan schenken, dat is toch ook leuk? Je moet niet blijven kijken naar wat je niet hebt, maar naar wat je wel hebt.

Ik zit met hetzelfde, maar dit speelt nu al langer dan een jaar (ok heel erg…) Nadat het uit was hebben we elkaar een maand niet gesproken (hij was eerst in Tunesië en ik daarna naar Lloret de mar) Toen ik terug kwam spraken we alweer af, het was weer heel leuk en een maand later was ik jarig. Hij was super lief en kreeg echt duur cadeau voor als je een ‘ex’ bent. En sindsdien hebben we nog steeds “wat”. Het is allemaal niet meer officieel maar we hebben allebei in dit jaar alleen maar met elkaar gezoend en niet met andere en vinden elkaar nog steeds leuk en alles. en ik wil hem dus ook terug… We hebben het er al vaak over gehad maar hij zit heel ver op school en meot wel 2uur reizen dus is elke dag voor 6u niet thuis en elke dag 7uur 's morgens al weg. Ik zou hem dus alleen 's avonds kunnen zien, maar hij voetbalt (2x trainen en zaterdag wedstrijd) En hij werkt nog aardig veel 2avonden doordeweeks en 2in het weekend. Dus veel tijd heeft hij niet, want hij heeft natuurlijk ok nog veel vrienden. Dit is dus het punt dat wij nog steeds niks hebben… Deze vakantie heeft hij dus geen voetbal enzo meer gehad en zien we elkaar weer super vaak, en ik zei laatst van dat ik het gevoel had dat we nooit meer wat kregen dus waar we dan mee bezig waren en toen kreeg ik als reactie dat ik niet altijd zo negatief moest denken blabla maar ondertusssen… :stuck_out_tongue: AAAAAH Ik wil hem dus ook terug maar weet het ook nie tmeer dus als er iemand hier is die hier ervaring mee heeft en mij kan helpen? HEEL GRAAG :pensive:

Sorryyyy voor dit ongelovelijke lange bericht in jou topic, ik heb dus geen tips, ik heb ze zelf ook zó hard nodig (jammer genoeg!)

Ja want geluk moet je niet zoeken bij een ander.

Waarom was het uit gegaan (een jaar geleden ofzo)?

Precies.
Als jouw geluk afhangt van een ander persoon, dan leidt je wel een heel onzeker en verdrietig leven.

Hij zei dat die niet genoeg tijd voor me had en zijn gevoel minder was geworden. Hij vond dat hij me niet kon geven wat ik waard was; hij wilde veel bij me zijn maar kon dat niet omdat die zo druk was…
Maar toen ik terug kwam van vakantie en toen we elkaar weer veel zagen zei die dat die me altijd nog leuk heeft gevonden. Nya heel raar allemaal:P Maar gevoelens zijn bij allebei eigenlijk nog nooit weggeweest dus…

Hmm ja dit vind ik wel mooi gezegt =) maar ik vind het nog steeds moeilijk om door te gaan met m’n leven zonder hem zegmaar. Ik denk nog steeds elke dag aan hem maar we praten bijna nooit meer op msn…
Aan de topicstarter; heb geen advies, sorry.

Dat had ik ook, bij jou is het soortvan ‘goed gekomen’.
Hmm… dus gevoel kan terugkomen!