Hallo,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ga kapot door verdriet. Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad met een jongen, die hij 2 weken geleden heeft verbroken. De reden daarvoor is dat ik me niet aan mn woord hield. Ik had namelijk beloofd dat ik niet meer boos zou worden om kleine dingen, ik ga namelijk al door het lint als hij 5 minuten te laat was. Dat is iets waar ik zelf aan moet werken. Dat beloofde ik hem, maar toch werd ik elke keer weer boos. Hij was het zo zat en zei dat hij niks aan me had als ik me niet aan mn woord hield, en dat ik tegen mezelf loog en tegen hem. Ik belde hem toen op en zei dat het me speet en dat ik eraan zou werken. Maar hij zei: nee dat heb ik te vaak gehoord, ik ben dit nu zo zat, ik ben helenaal klaar met je. Na een week belde ik hem weer, maar hij bleef bij zijn besluit. Daarna heb ik m nog een paar gebeld maar hij nam niet op. Toen ik anoniem belde nam hij wel op, maar zodra hij mn stem hoorde legde die neer. Hij heeft me al 2 weken geblokt op whatsapp. Ik heb met mn beste vriend gepraat hierover en ik heb besloten in therapie te gaan om aan mn probleem te werken. Zowel voor mijn ex als voor mezelf en derest van mn omgeving. Alleen wil ik mijn ex zograag terug, ik ga kapot van de pijn… Hoe kan ik dit het best aanpakken dat ie het weer wilt proberen? Ik ben altijd gelukkig geweest met hem