ik wil mijn ex terug!

hallo meisjes

ik had graag eens wat raad gekregen van jullie

ondertussen is het bijna 3 maanden gedaan met de grootste liefde van mijn leven ik man zij vrouw). de klik die we hadden was onbeschrijfelijk, niemand kan snappen wat wij voelden. alles klikte gewoon zo ineen. we waren constant samen en deden alles samen. ondertussen heb ik ook ingezien welke fouten ik maakte en eraan gewerkt. ik zou zo graag de tijd terug spoelen en alles opnieuw doen met wat ik nu weet.

daar was het dan, opeens was het gedaan. ik smeekte nog om het nog een kans te geven. maar ze vond da ik genoeg kansen gehad had. achteraf gezien snap ik haar wel ze heeft me echt veel kansen gegeven maar toen drongen mijn fouten niet tot me door. ik heb dan beginnen rondlezen op internet en heb ze dan 1 a 1,5 maand gerust gelaten en dan nog eens contact proberen zoeken. kreeg geen antwoord op men telefoontjes. tot ik enkele dagen later een sms kreeg van haar. direct beginnen sms’en en savonds zaten we samen op cafe bij te praten. en van het 1 kwam het ander diezelfde avond. meer beginnen samen optrekken en de klik was er weer vanaf de eerste moment. het leek erop of we weer een koppel waren als je ons bezig zag. maar ze bleef twijfelen. er was een reden waarom ze het uitgemaakt had. toen heb ik de fout gemaakt met het proberen overtuigen. we hadden 2 weken weer contact en opeens was het terug gedaan. toen naar vrienden geluisterd en een sms gestuurd met haar voor de keuze te zetten. ik stond er zelf niet achter maar deed het toch. dagen geen antwoord. zelf terug gebeld en weer afgesproken die avond. alles ging oke en we hebben opnieuw uren en uren zitten praten. nu heb ik dan gedaan wat zij de eerste maal voorstelde, eerst de vriendschap weer opbouwen… maar daar is het niet echt bij gebleven, we zijn ook een soort van friends with benefits. ik weet niet of dat goed is maar ik las dat seks je ex weer kan laten verlangen ook. hopelijk werkt het dan ook. we trekken weer samen op en ik zou het liefst van al met haar opnieuw beginnen zonder de oude fouten te hermaken. ik wil het haar echt tonen maar ze wil eerst vrienden zijn en ze zegt wel als het ‘meant to be’ is komen we toch weer samen. maar het is iemand die enorm veel denkt wat anderen denken en naar andere meningen kijkt en dergelijke. als we samen dingen doen zoals we gisteren gingen winkelen voor een dagje genieten we er beiden wel van. stap voor stap probeerde ik meer en uiteindelijk liepen we hand in hand en kustten we elkaar regelmatig. maar ze begon weer te denken en dacht dat het niet goed was dat ze me verkeerde signalen geeft aangezien ze enkel vrienden wil blijven en ik er mss meer ga achter zoeken. ze vindt het wel leuk dat we elkaar zo kussen in de winkel enzo omdat dat vertrouwd is. maar ze wil voor de moment enkel aan de vriendschap bouwen en niets meer. wat moet ik nu doen of kan ik doen voor haar terug verliefd te laten worden op mij? ze zegt wel dat de gevoelens niet volledig weg zijn maar ze voor de moment niets van verliefde gevoelens heeft voor mij. alvast bedankt voor het lezen van mijn situatie en hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

vele groeten!

[s]
[size=4]maar oke dan.

[size=4]hoe zorg je dat iemand verliefd op je raakt.

internet is soms zoooooo handig

Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene. Slotje.

Hier zit niet eens een slotje op, en dit is offtopic maar ik moest meteen hieraan denken:

Aah als die jongen graag zijn meisje terug wil dames? :wink:
Kijk eens op mijn profiel anders daar vind je wel wat tips via de website die er staat.