Ik wil mijn ei kwijt

Hoii,

Ik ben hier, omdat ik graag mijn verhaal kwijt wil.

Ik ben weer voor de zoveelste keer gedumpt door mijn ex-vriend… en ik zag het weer niet aankomen. Ik ben ook serieus de tel kwijtgeraakt hoevaak het uit het is geweest is tussen ons, we hadden bijna relatie van 4 jaar. En we kennen elkaar van ons 16e en 17e al. Dus reken maar zelf uit hoe oud we nu zijn. Ik had gehoopt dat we zo’n koppeltje werden die elkaar kenden van vanaf onze tienertijd.

Ik vind het gewoon zo verschrikkelijk dat het zo op zijn einde is gekomen. Na 4 jaar hard geknokt te hebben voor hem. Ik was eerlijk gezegd oprecht gelukkig de afgelopen halfjaar. Want het was weer aan en het ging voor mijn gevoel super goed. (Naïef)
We zijn de afgelopen zomer naar Parijs geweest met zijn tweetjes, onze eerste vakantie. Dat was de leukste vakantie ooit. We hebben zelfs zo’n stom slotje gehaald met onze namen erop om vervolgens op te hangen aan een hek…

En ik was express zo voorzichtig met hem weer in mijn leven toe te laten. Ik heb echt 3 maanden rustig aan gedaan. Niet meteen de omgeving verteld dat we het gingen proberen, ook alleen telefonisch contact gehad.
Want hij had mij ook weer gedumpt na aantal flinke ruzies… en die ruzies kwamen voornamelijk door omdat hij mij met oud en nieuw heeft laten zitten…
Ik was helemaal alleen en verdrietig en we zouden iets met elkaar gaan doen. Maar voor hem was te veel en hij heeft mij afgezegd last minute.
Ik kon op dat moment het gewoon niet verkroppen, en was dus vaak boos op hem, wat logisch is denk ik…want met oud en nieuw hoor je niet alleen te zijn. Dus ja ging het weer uit. Ook via app gedumpt tijdens mijn werk…

Jullie zullen wel denken wat voor eigenwaarde heb jij?
Kennelijk geen. Ik was helemaal hoteldebotel van deze zak…

Maar ik vind het niet alleen kt dat ik me zo shit voel, ik vind kt dat ik een goede vriend kwijtraak die ik best lang ken en de omgeving hiermee tot last ben. Alwéér! We hadden zo’n klein clubje… ik en mijn ex-vriend waren oorspronkelijk eerst vrienden(bijna een halfjaar) en we zijn bevriend met die vriend(ik noem geen naam sorry). We waren met zijn drieeën een clubje, we treinden vaak enzo door Nederland want gratis studentenov :).

Die ene vriend stelde dus ook aan ons voor (was vorige maand toen we naar Glow eindhoven gingen) om met zijn drieeën oud en nieuw te vieren.
Nu is zijn oud en nieuw van die vriend compleet verpest…we hadden zelfs tickets gekocht voor een club… gaat nu allemaal niet meer door. Die vriend van mij zag het ook totaal niet aankomen, omdat het toen zo gezellig was. En ik vond het ook heel gezellig.
Dus tip: wordt nooit bevriend met een stelletje👍🏻(verpest je avonden)
Dus daar voel ik me schuldig over. En die vriend hoopt natuurlijk dat ik en mijn ex ooit weer vrienden kunnen zijn. Ik weet niet of ik daar tot in staat ben en ik weet niet of ik nog met zo’n zwieber de vos vertrouw als vriend… maar goed.

Ik voel me ook schuldig tegenover mijn andere vriend, want die heeft een verjaardag morgenavond. En die mocht mijn ex-vriend graag (misschien niet terecht, idk) maar zijn verjaardag is deels ook verpest ben ik bang.

Waarom ik deze keer gedumpt ben, hij wilde lekker feesten en drugs gebruiken en erop los seggsen met andere(ik weet niet of deze platform gevoelig is voor scheldwoorden of vulgaire woorden?) Maar dat is best apart, ik had ongeveer een maand geleden een gesprek over mocht hij benieuwd worden naar andere? Heb het mij erover!
En had hij gezegd tijdens die dumpensessie dat die van mij houdt en hij jankte ook… en ik heb hem zelfs getroost wat the f*ck.

Maar op terug te komen op het verhaal, sorry. →
Daarnaast heb ik aangegeven een aantal maanden geleden aangegeven “goh ik wil ook met jou stappen” terwijl hij zovan was nee daar houd ik niet van… (maar kennelijk nu wel, maar alleen niet met een vriendin?)
Dat drugsgebruik ik ben daar zo anti in… ik snap niet hoezo je harddrugs wilt gebruiken op een feestje. Hij heeft ook twee keer al stiekem gebruikt… en ik heb nooit iets doorgehad… ik heb zelfs er naar gevraagd. En kennelijk kan hij gewoon glashard liegen. Daarom zag ik waarschijnlijk deze breuk niet aankomen. Heb ik nooit beseft dat hij zo goed kon liegen.

Eerlijk gezegd ik weet niet of dat de reden is. Wat me vaak opvalt dat het onzinnige dingen zijn…dus ik neem niet meer echt serieus wat uit mijn ex’ mond komt helaas… heb het gevoel dat hij poep praat. Want achteraf was het niet zo gemeend en wist hij niet wat er met hem bezielde.
Het enge ervan vind ik dat hij altijd probeert weer terug te komen. Misschien dit keer niet en is hij echt klaar met mij… Maar heeft iemand tips hoe ik ermee moet omgaan? Mocht dat mijn ex wel proberen?
Ik heb alles al geblokkeerd, ik ben zelfs van plan om mijn telefoonnummer te veranderen.

Verder was de dumpensessie vernederend gewoon. Is verschrikkelijk dat je iemand letterlijk wilt vasthouden en diegene wilt jou verlaten. Is genânt.

En heeft iemand tips tegen liefdesverdriet? Ik word er zelfs lichamelijk ziek ervan.
Ik spreek echt de waarheid en naar mijn weten heb ik nooit verschrikkelijke dingen gedaan in de relatie. Was dat maar zo, dan was het tenminste rechtvaardig geweest om elke keer uitmaken.

Maar deze vier jaren waren abnormaal, en ik ben er kapot van. Het enige wat ik wilde was liefde.

Blokken, dumpen en vergeten.
Hij is duidelijk nog in de leeftijd van vier jaar geleden blijven hangen.

2 likes