Ik wil mijn echte Classic Tall Uggs Grey verkopen!

Hoi meiden!

• Ik heb al eerder verkocht hier
  • Ik ben hier niet alleen maar om te verkopen en om mensen op te lichten, ik draai hier al langer mee
  • Normaal wil ik niet laten ophalen, maar bij zo’n grote aankoop snap ik dat je ze liever eerst wil zien en aantrekken. Daarom kan je deze keer wel ophalen, vlakbij Rotterdam
  • Wil je toch laten verzenden? Dan wel op eigen risico of met de aangetekende post maar dan wel op jouw kosten
  • Verzendkosten zijn dan ook voor de koper
  • Ik verzend niet naar België

Ik doe mn Uggs weg omdat ik met dit paar erbij al 3 paar heb. Ik heb zelf ook nog de mini zwart en de bailey button chocolate. Deze draag ik veel meer. Dit paar heb ik denk ik hooguit 10-15x gedragen. Ze waren ook iets te klein voor mij… Ik heb zelf maat 36/37 en omdat ik mn mini black hélemaal had uitgelopen leek het me een beter plan om deze in 36 te bestellen. Was het dus niet, ze zijn net te klein en zitten me dus niet lekker. Ik heb ze zelf besteld op een Amerikaanse site die door de officiele Uggsite (uggaustralia.com) stond aangegeven als betrouwbare verkoper. Er zit ook een hologram in, dus je kan ervan uit gaan dat ze echt zijn. Daar ben ik zélf wel vanuit gegaan.
De Classic Tall zijn in Nederland 240 euro. Via de Amerikaanse site heb ik er uiteindelijk 200 voor betaald. Aangezien ik ze maar héél weinig aan heb gehad wil ik er wel een redelijk bedrag voor terug. Er zit wel een klein vlekje op, zie verderop.
Het is dus maat 36! Bieden vanaf 90 euro.

Er zitten dus wel looprimpels in, maar de Uggs zelf kunnen nog prima rechtop staan. Ze zijn dus niet helemaal afgetrapt en uitgelopen.

Met de wol naar beneden.

Dichterbij.

Achterkant.

Logo.

Zool.

Maattabel.

Hologram.

En het kleine vlekje uitvergroot. (Er zitten dus ook nog wel wat hondenharen op van mijn geliefde dalmatiër…) Ik heb zelf geen idee wat het vlekje is en daarom heb ik ook geen poging gedaan om het eruit te halen, ik was veel te bang dat ik ze zou verpesten…

Nogmaals, maat 36, bieden vanaf 90 euro (nieuw zijn ze 240), het liefst ophalen maar verzenden mag ook op eigen risico. Ik ga ze ook op Marktplaats zetten maar ik verkoop ze liever aan iemand hier, vind ik leuker dan zo’n onpersoonlijke plek als Marktplaats. Als je interesse hebt, zet het hieronder neer. Ik lees mn notes haast nooit omdat ik niet op de homepage kom en dan zie je niet dat je een note hebt ontvangen…
Bedankt voor het kijken!

Upje voor mezelf, ik ga lekker slapen! :slightly_smiling_face:

Te duur? Ik vind dat echt niet duur voor bijna niet gedragen UGGs.

Ik denk dat ze bedoelt voor haarzelf in het algemeen, niet dat de uggs te duur zijn.
Succes :grinning:

Mooi zo, wilde eigenlijk bieden vanaf 100 euro hebben maar toen bedacht ik me, er zit toch een vlekje op… Vandaar 90. Voor minder wil ik ze sowieso niet kwijt! Het liefst wil ik er wel een eurootje of 120 voor terug.

Up!

Mooie duidelijke foto’s. En €90,- is een nette prijs hoor :slightly_smiling_face: Succes met verkopen!

Bedankt! @cosmpolitann Ja snap ik ook wel. Voor 2e hands is het idd best duur maar ze zijn gewoon niet vaak gedragen en daarom wil ik er wel redelijk wat voor terug. Ze gaan zometeen Marktplaats op!

Bedankt! :grinning:

Leuk! & mijn maat, heb je ook btw een andere kleur? <3

Precies, dat probeer ik ook duidelijk te maken met de foto’s (en de prijs). Ik zou trouwens ook echt niet met mezelf kunnen leven als ik iemand zou oplichten, zo’n doetje ben ik wel, haha! Altijd jammer als je wordt opgelicht…

@xFASHIONQUEENN, nee ik heb geen andere kleuren. Ik ben geen handelaar in UGGs, haha. Deze heb ik gewoon voor mezelf gekocht, vandaar dat ik ook maar 1 kleur en 1 maat heb. :slightly_smiling_face:

Up!

Up! Nog geen reacties op Marktplaats helaas…

Up!

Succes! Helaas is het mijn maat niet.

Succes!

Helaas op Marktplaats nog steeds geen reacties! Denk dat het aanbod UGGs daar ook iets te groot is, haha. Up!

Up! :upside_down_face:

Toch bedankt! Up!

Het is helaas mijn maat niet maar anders had ik ze wel willen hebben. Ze zien er nog goed uit en je verkoopt ze voor een prima prijs. En eindelijk eens een verkooptopic met duidelijke en overzichtelijke foto’s

Maargoed, een Upje dus!

Ah jammer! Toch bedankt voor de complimentjes, hihi. Up!