ik wil meer dan praten

hey meiden,

op Valentijnsdag heb ik een jongen verteld dat ik hem leuk vind.
Hij zag mij ook zitten, en we hebben elkaar goed leren kennen.
Maar ik wil nu wel een wat meer dan praten. bijvoorbeeld hand in hand lopen, zoenen etc.
Nu lijken we namelijk meer op vrienden. Maar hoe breng ik dit op een subtiele manier?

Maar wat wil je doen dan? Seks ofzo?

nee hand in hand lopen en zoenen enzo. Want dat hebben wij nog nooit gedaan. We zijn wel is een keer naar de film geweest maar toen was het niet heel romantisch.

Praat met hem? En vraag het? :’)

sorry ik had het niet goed geschreven maar ik heb het al verbeterd. :cold_sweat:

maar wat moet ik dan zeggen?

Of je pakt gewoon zijn hand als jullie naast elkaar lopen mischien begrijpt hij de hint wel

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben al drie keer met A uit geweest en we gingen telkens film kijken, maar bij mij lijkt het ook alsof hij mij niet leuk vind. En toch blijft hij vragen of ik zin heb om wat te doen. Ik denk dat je gewoon met hem wat moet blijven doen en een keer gewoon tegen hem aanleunen als jullie film kijken. Gewoon heel “subtiel” je hoofd op zijn schouder leggen. Succes. En vertel me hoe het is gegaan :wink:

Ga nog een keer met hem afspreken en kijk hoe hij zich gedraagt naar jou, als het voor jou klopt kun je proberen zijn hand vast te houden. Misschien denkt hij wel dat jij niet wil, en doet hij het daarom niet. Dus probeer het gewoon, je merkt vanzelf wel of ie het wil of niet.

Je kan of gewoon zijn hand vastpakken of je vraagt het aan hem, ‘zullen we hand in hand lopen?’ En zoenen ja dat gebeurd gewoon.

en als je niet weet hoe hij jullie ziet zegmaar, zou ik het daar eerst over hebben voor je bijvoorbeeld z’n hand pakt terwijl hij er helemaal geen bedoelingen achter heeft

oke dankjewel voor deze tips, als we weer gaan afspreken ga ik gewoon zijn hand vast pakken. En dan kijk ik gewoon hoe het gaat.

veel succes en plezier

Vandaag heb ik weer met hem afgesproken. En het was echt leuk, omdat we elkaar hebben geknuffelt! Het was zo lief we liepen buiten en het was best koud. Hij had zijn jas niet aan dus hij vroeg zovan wil je mij een knuffel geven want ik heb het koud.