ik wil me ex terug

Hallo, ik zal het even uitleggen:
ruim een jaar geleden had ik iets met R, en dat duurde 7 weken, niet heel lang dus ;p maar toen wilden we het allebei uitmaken. hij omdat hij mij niet meer leuk vond, en hij dacht dat ik hem ook niet meer leuk vond, maar het kwam doordat ik M leuk vond. Toen het uit was met R, vond M iemand anders leuk, maar daar kreeg hij uiteindelijk ook niks mee. toen heb ik M nog heel lang leuk gevonden.
De beste vriend van me ex is ook mijn beste vriend, dus laatst kwam hij mee, en toen ie wegging en me een knuffel gaf, merkte ik weer hoe leuk ik hem nog vond.
maar ik praat verder bijna niet meer met hem en hij vind mij ook niet leuk heeft hij tegen mijn en zijn beste vriend gezegd.

de vraag is nu; wat moet ik doen ?

• moet ik hem vertellen dat ik hem leuk vind? want dat heeft eigenlijk helemaal geen zin… alleen op de een of andere manier heb ik op sommige momenten zoiets dat ik het kwijt wil aan m.

help?

UP

-__-’’

Die knuffel kan je even een vertrouwd gevoel gegeven hebben, of even spanning tussen jullie, maar weet je werkelijk zeker dat je hem nog leuk vind? Bovendien, is het niet omdat M. jou niet leuk vond dat je weer naar je ex wilt? Ik zou er even goed over nadenken en zelf beslissen of je het echt van belang vind dat je het je ex verteld, want ja, misschien vindt hij jou ook nog wel leuk, anders schiet hij er inderdaad niks mee op.

Niks.

Misschien kan je eerst weer meer in contact met hem komen?
Nodig hem gewoon een x uit om iets leuks te doen (:
Misschien in het begin met je beste vriend / vriendin er bij .

ja ik heb er goed over nagedacht, en ik vind hem echt nog leuk.
maar het is niet vanwege M , want dat is alweer een tijdje geleden.
maar kijk hij vind mij niet leuk, dus daarom lijkt het mij zinloos om het m te vertellen.
maar op de een of andere manier moet ik het kwijt, snap je ?

volg je gevoel, maar ga niet direct al van het positieve uit, straks ben jij weer de gene die teleurgesteld is.

nee. Hij vind jou niet meer leuk. Dat vind ik erger dan dat jij hem nog wel leuk vind. Ik zal die moeite niet eens doen voor iemand die mij niet meer leuk vind. Na 7 weken al niet meer! 7 weken is niks

Niks…Als hij jou na 7 weken al niet meer leuk vindt, dan zal het nooit iets worden, denk ik dan.

Probeer langzaam weer met hem om te gaan vraag gewoon eens op msn ofzo hoe het met hem is en of hij een keer wilt afspreken.
Als dit allemaal goed klikt kan je de poging wagen, waarom niet maar als je niet eens weet waarom hij je niet meer leuk vond en het gaat toch nog dezelfde kant op zou ik er niks mee beginnen, het is niet voor niks uit.

niet meteen op hem afgaan, ga eerst weer contact met hem leggen. & als je weer met hem contact hebt en dan nog steeds wat voor hem voelt kan je weer bijvoorbeeld met hem afspreken. & gewoon goed over na denken of het het beste is voor jullie, want na 7 weken waren jullie elkaar al zat. nou ja succes. (: